BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. december 6., hétfő

62 fejezet :)

Lillyen szemszöge

El sem hiszem, hogy végre itthon vagyunk, a jó öreg Forksban.
Edward már el is ment , Bellával sétálni, Olívia pedig Paulhoz. Alice természetesen már az esküvőt tervezi, ami holnap lesz megtartva.
Annyira hihetetlen, hogy hozzá megyek Emmett Cullenhez, életem szerelméhez. Swan családból, csak Bella lett meghívva. Az Esküvőn jelen lesz az egész falka és a Cullenek. Szűk családi kőr lesz. Esküvői ruhámat, rajtam és Alicen kívül még senki sem látta.
-Szeretlek – Ölelt át hátulról Emmett.
-Én is Emmett, nagyon szeretlek – Meg fordultam, hogy szembe lehessek vele és megcsókoltam.
-Ideje lenne aludnod, mert holnap reggel korán kelsz , ahogy ismerem Alicet – Mondta és meg fogta kezemet és az ágyhoz húzott.
-Igen tudom, de előtte szeretnék meg fürdeni – mondtam és nyomtam még egy útólsó csókot a szájára és össze kapkodtam a ruháimat .Hamar végeztem, majd felöltőztem és be bújtam Emmett mellé. Hamar elnyomott az álom. Reggel mire fel keltem Alice ült az ágyamnál.
-Na végreee már -Mondta és kihúzott az ágyból.
-Aliceeeee nyugii , amúgy hol vannak a többiek?- Kérdeztem meg.
-Fiúk vadászni vannak, Bella és Esme pedig lent, éppen sütnek a farkasoknak.-Adta meg az egyszerű választ.
Először meg mostuk a hajamat , majd Alice meg csinálta,
meg kaptam a sminkemet , és a ruhámat. Észre se vettem eddig, hogy elment az idő. Bele néztem az álló tükörbe és nagyon meglepődtem. Mintha nem is én lennék, hanem egy angyal.
Nem hittem a szememnek. Még csodáltam , magam észre se vettem, hogy a szobába hirtelen nem ketten hanem négyen voltunk.
-Lillyen gyönyörű vagy -Mondta Esme és megölelt.
-Köszönöm -Mosolyogtam rá. Nekem most már ő az anyám.
Mindenki már el volt készülve, ekkor Carisle kopogott az ajtón.
Be nyitott majd olyat kért, amire nem számitottam.
-Be kísérhetlek az oltárhoz? -Kérdezte meg és mosolyogott.
-Meg tennéd ? -Kérdeztem meg könnybe lábadt szemekkel.
-Ne sírj Lillyen , mert el kenődik a sminked- Mondta Alice mosolyogva. Többiek le mentek, és ketten maradtunk Carlislevel.
-Köszönöm -Mondtam halkan és megöleltem.
-Én köszönöm Lillyen -Mosolygott és közben én meg bele karoltam.
Elindultunk le a lépcsőn meg fontolt léptekkel mentem. Mikor megláttak hallottam, hogy a lélegzetek elakadtak. Ez mosolyra késztetett. Carlisle oda adta kezemet Emmettnek és a helyére ült.

Emmett szemszöge :
Mikor megláttam szerelmemet, aki gyönyörűen nézett ki, még a lélegzetem is elakadt. Nem én voltam egyedül ezzel, hiszen halottam.
Máskor is nagyon gyönyörű, de most egyszerűen angyali. Nem kívánhatnék nála tökéletesebb szerelmet sem.
Carlisle át nyújtotta Lillyen kezét , amit egyből el is vettem. Mosolyogni kezdtem és egy valamit súgtam szerelmem fülébe.
-Szeretlek.
-Én is Szeretlek – Súgta vissza. Nem igazán figyeltem a pap beszédjét, de annál inkább szerelmemet. Mikor a pap ahhoz a részhez ért gyorsan vágtam rá az igent, ahogy szerelmem is.
-Csókoljátok meg egymást. -Mondta a pap, mi nem is haboztunk boldogan csaptunk le egymás ajkaira.
-Gyere Lillyen – Mondta Alice.
-Hihetetlen pár perce a feleségem, és te már el is veszed tőlem – Szóltam rá Alicere.
-Igen , de most menj te is át öltözni – Mondta és el kezdte húzni a szerelmemet felfelé , aki egyszer csak össze esett. Nagyon meg rémültem így rögtön oda rohantam és fel kaptam, majd fel vittem Carlisle irodájába, ahol ő már várt rán Edwardal.
-Tedd le – Mondta és az ágy felé mutatott. Meg fogtam szerelmem kezét, aki ekkor magához tért.
-Jól vagy szerelmem ? -Kérdeztem, de felesleges volt, tudtam, hogy nincs jól.
-Most el végzek rajtad pár vizsgálatot rendben ? -Kérdezte Carlisle nyugalmat sugározva.
-Igen- Mondta szerelmem rekedtes hangon.
Nem tudom milyen vizsgálatokat végezhetett el rajta Carlisle , mert én szerelmem arcát simogattam csak őt figyeltem.
-Meg van, hogy mi volt a bűnös -Mondta és a bűnös szónál macska körmöket mutatott.
-Mi ?-Kérdeztem meg én egyből.
-Nem tudom hogyan lehetséges ez, de Lillyen babát vársz- Mondta Carlisle és szerelmemre nézett, kinek szemei kikerekedtek és én is csak most fogtam fel, hogy mi is a helyzet.

7 megjegyzés:

RiRi írta...

Cya !!!

Erre megérte várni!!!Atya ég mi lesz itt???? Ugye Em nem hiszi majd azt másé??? O.O De jó!(körbe körbe ugrál és tapsikol XDXD) Nagyon siess a Frissel!!!!!!!!!

Pussz
bebike98

Brigi Bogyó írta...

Mind már msn-en is mondtam:
Te jó ég.
Most komoly???? :D
Az esküvő nagyon jóó lett :D
De hogy terhes??? :D Terhes... egy kicsi Lillyen és Emmett keverék :D Jajj, ez buli :D
Siess a kövivel :D Pusszzzz

demon írta...

szia ez annyira klasz gratula
puszi

Névtelen írta...

Szia!!
Hát ez fantasztikus volt, nagyon tetszett. Kíváncsi vagyok milyen lesz a nagy mackó apa szerepben:D:D
Alig várom, Siess:D:D
Laura

Holdsugár írta...

Jupi,ez nagyceru fejezet!
Imadom!Nagyon klasz az eskuvo leirasa,na meg, hogy kiderult, hogy terhes!Irto jo!
Piszi,Kinga!

Névtelen írta...

hatalmas nagy láááááááááááááááááájk!:) nagyon jó lett:)

puszi, Yvi:)

Mosi írta...

NA!

Siker!:D
Vére utolértelek!:D:D
Hát a véleménynemet szerintem tudod;)XD

A helyesírásodtól eltekintve nagyon jó töri:D mint már mondtam a tiéd is különleges, mint az enyém.:D
más mint a megszokott:D a tied saját misztikuslénnyel átszőtt történet, és az alakja is más mint a megszokott. rövid kis részek, eseménydús, pörgős fejik.:D
Mindent összevetve szuper.:D;)(Y)

a bétázást pedig akkor lassacskán elkezdem már tényleg.:D most is voltak benne hibucik, de ez az utóbbi feji egész jó lett.:)

Sok puszit és ihletet.:*