BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 1., hétfő

11 fejezet:)

Lara szemszöge
Össze pakoltunk és már be is ültünk a kocsiba .Az úton mindenféle lányos dologról csevegtünk.
Viszonylag hamar oda értünk Mirát teljesen elkápráztatta a ház, ahogy először engem is.
-Be viszem a cuccaitokat - Szólalt meg Charlie majd ki nyitódott az ajtó, számomra még
ismeretlen férfi lépett ki rajta. Ő biztosan Mr Cullen lesz.Szőke haja hátra volt fésülve.
Hófehér bőréhez illetek aranybarna szemei, mint a többi Cullenek is. Egyszerűen rá nézésre
áradt belőle a bizalom és a kedvesség.
-Charlie menj csak , majd innentől én átveszem őket - Szólalt meg a szőke férfi majd mosolygott egyet és átvette
Charlietől a cuccokat.Intett a fejével, hogy kövessük. Be léptünk le tette a cuccokat majd felénk fordult.
-Sziasztok Dr. Carlisle Cullen vagyok, de csak tegezzetek nyugodtan.
-Jó estét Dr.Cullen remélem nem fogunk zavarni.- Köszöntem
-Jó estét - szólalt meg Mira is aki még állát kapargatta a földről össze.
-Lányok érezzétek otthon magatokat, ide bármikor jöhettek - Mosolygott ránk.
-De most menjetek fel. -Ekkor Alice termett mellettünk.
-Szia Alice Cullen vagyok- Mondta az adrenalin bomba Miránka aki rám nézett és mosolyogni kezdett.
Alice és Mira jóban lesznek nagyon ezt már most látom.
-Szia én pedig Mira Fayr.
-Gyertek CSajoook pizsi partyzunk - Kiáltott fel Alice
-Benne vagyunk-kiabáltuk egyszerre és szaladtunk Alice után.
Beértünk egy nagy hangulatos szobába ami biztosan veszem Aliceé és Jasperé.
Polcon Alice és Jasper közös képét pillantottam meg. Tovább mentem és meg pillantottam egy képet a falon amin az
összes Cullen ott volt még egy szőke nő is.Nem kérdeztem meg, hogy ki lehet az a nő.
Tovább nézelődtem az asztalon egy tucatnyi köröm lakott és női magazinokat találtam.
-Csajok indulhat a buli ?-Kérdezte Alice és szemöldökét fel-le húzgálta.
-Persze -Kiáltottunk és fel ugrottunk az ágyra mind a hárman az ágyon úgráltunk és útána pedig
kifestettük körmeinket.Meg vártuk még megszárad közben minden féle dologról beszélgettünk.
Utána még táncoltunk és kezdődött a párna csata. Hirtelen az ajtó kinyílt és Jasper, Emmett és Edward lépett be
rajta. Mind a három arcára ördögi mosoly ült ki és beszálltak a párna csatára .Hihetetlenül jól éreztem magam.


Edward szemszöge
Alice gondolatain keresztül Mira gyönyörű lány de nem gondolhatok erre, hiszen nekem barát nőm van.
Emmett és Jasper lépett be az ajtómon és hallottam gondolataikon keresztül,hogy mit terveznek.
-Gyerünk - Mondtam és elindultunk a szoba felé. Kinyitottuk az ajtót , majd mind a hárman
elmosolyodtunk. Látszott rajtuk, hogy nagyon meg lepődtek. Nagyon élveztem, hogy sok év után
ha egy kicsi időre is de újra gyerek lehettem.

5 megjegyzés:

manóó írta...

ügyeees vaagy!
aranyos lett.. kíváncsi vok h mira meg edward összejönnek-e :D

Dorcy írta...

köszi :) ;)

Wyyy írta...

Hűhaaa..na most meglepődtem 4 fejezet egy nap?!o.O :DSZUPEEER!
de jóóó...(=fúúúhhh...edddig nagyon tetszik a töri:D
siess a kövivel
puszillak

Wyyy(=

Dorcy írta...

Sziaa :) :P most írom az 5-diket :)

remélem elolvasod :);) és örülök, hogy tetszik

Szalai Cintia írta...

Isteni egy rész volt!:)
Ez a párnacsata a végén,nagyon jó ötletnek bizonyult és úgy látszik a megérzésem is beigazolódik..hamarosan!XD
Puszy Isy