BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 5., péntek

35 fejezet :)


Edward szemszög
Harcban Tannya meghalt, Rose nem.Ahogy Lara megsérült, egyből Mira le kapcsolta , azt hogy ne hassanak rájuk
a vámpírok képességei, Laránál is meg csinálta ,valahogy, aztán be vontuk őket a pajzs alá.
A Volturi nem tudott át törni a pajzson igy Békével elmentek, nem tudni meddig.
Rose is elment velük, először láttam, hogy bántotta a dolog Emmettet, de aztán Larával törődött csak.
Lara volt minden gondolata. Nagyon félt, mikkor Lara megsérült.De már az elején féltette.
az egész család meglepődött Rosalien. Tudtuk, hogy hatalom vágy, vezérli, de azért ezt nem hittük róla.
Vörös volt a szeme, tehát embereket öl. Régi Rosalie már nincs.Soha sem fogadt el Bellát sem.
Még aki meglepő volt az Tanya. Nem gondolta volna soha egyik Denali sem, hogy ilyen miatt elenük fog fordulni.
DE ő többet már ezt nem teheti meg. Katet eléggé meg viselte a dolog.Most is csak ül egy kanapén és néz maga elé.
Nyomasztó dolog lehet elveszteni a testvérét, én már régen elvesztettem Rosaliet.

Bella szemszöge
Sajnáltam Larát mert meg sebesült miattam. Nagyon szép lett, ahogy megváltozott. Örülök, hogy így rá talált
Emmettre, valamint Emmett Larára. Mira is nagyon jól meg van Jacobbal, szerencsére ő nem sérült meg.
Esme is megkönnyebbült, bár nagyon rossz volt látni, hogy megtört a család anya.
Carlisle is legalább ilyen rosszul viselte. DE most már minden rendben van.
Lassan minden vissza áll majd a rendes kerékvágásba.

Jasper szemszöge
Igen jól harcolt Lara, de figyelmet len volt.Ebből kifolyólag Mira felkészült volt és ,megvédte húgát.
Ügyes mind a kettő, de Rosalie tapasztaltabb..Larának ez a dolog még új volt.Az új Lara , felülmúlja a régit.
Reméljük a közeljövőben nem lesz több harc , de nem bízhatunk semmiben sem.
-Jas csinálni kéne valamit - Szólalt meg Alice mellettem.
-Mit drágám ?- Kérdeztem meg.Mindig ki tud valamit találni.
-Üvegezni kéne - Felelte és már mellettem sem volt.
Hallottam amint be megy Emmetékhez, akik igent is mondtak neki.
Majd át ment Edwardékhoz, és ők is helyeselték a dolgot.
Lassacskán össze gyűlt a család a nappaliban. Mi egy körbe ültünk le középre egy üveget helyeztünk.
Carlisle és Esme pedig leültek a kanapéra és mosolyogva néztek minket. A "gyerekek" játszanak a szülök
pedig nézték őket. Meghitt családi pillanat volt.

5 megjegyzés:

Szörcsi írta...

nagyon szupi.:)))

Mimi írta...

x"DD "meghitt családi pillanat" mikor a 'gyerkek' üvegeznek hát behalok x"DD
nagyon jó lett =D
puszi MImi

Muki írta...

Szia! Imádtam:) Új Lara (L)

Névtelen írta...

Ezeka fejezetek tok jok!
Uj Lara,klasz!:D
Alic minding kitalal valamit:D !
Puszi,Kinga!

Vivi írta...

Szia:)
Nagyon tetszett*-*
Ez a végeXDXDJaj ez mekkora:D
MEghitt és elkezdenek üvegeznixD
Siess*_*
Vivi