BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 28., vasárnap

60 fejezet :)

Lara szemszöge

Először a karját téptem le, majd fokozatosan minden főbb testrészét el távolítottam. Utána fel gyújtottam,
s tudtam, most már nyugodtan élhetünk.Mikor minden darabját tűzre dobtam, Demetrie fájdalmasan felordított,
és nekem rontott. Mivel emberi külsőmben voltam, és nem igazán számítottam rá, így a Kastély falához dobott.
Ekkor már csak annyit láttam, hogy Emmett Demetrienek rohan és elsötétült a világ.
Egy sötét szobában ébredtem, körbe néztem, nem láttam senkit sem a szobába.
-Végre fel keltél- Rontott be a szobába Alice.
-Emmett hol van ? -Kérdeztem aggodalmasan, mire Alicenek eltorzult az arca. De nem válaszolt.
-Hol van Emmett ?- Hisztérikusabbá vált a hangom is. Szemeim könnybe lábadtak.
-Emmett megsérült, Alig tud mozogni. -Mondta és könnyek nélkül zokogni kezdett.
-Hol van most?- Kérdeztem kétségbe esetten.
-Itt van a szomszéd szobába Carlisle vizsgálja. -Nekem sem kellet több fel pattantam és át rohantam a szobájába.
Mikor be léptem, meg láttam szerelmem fájdalomtól eltorzult arcát.
-Emmett szeretlek és sajnálom- Mondtam sírva és sebekkel terített testére borultam. Óvatos voltam, hogy még
véletlenül se okozzak neki fájdalmat. Fel egyenesedtem és meg fogtam a kezét. Csukva voltak szemei.
Jelzés képen megszorította óvatosan a kezemet és elmosolyodott.
-Carlisle mi van Emmettel ? -Kérdeztem halkan.
-Nagyon megsérült és emberi vért kellene innia, hogy fel erősödjön.-Mikor ezt ki mondta már csak egy kérdés
járt az agyamban.
-Carlisle jó az én vérem is ? -Kérdeztem még halkabban.
-Igen Lara jó a te véred is, de ne csinálj semmi hülyeséget.-Mondta halkan majd ki ment a szobából.
Ketten maradtunk. Kerestem valami éleset a szobában, és találtam hamar egy vas gyertya tartót.
Szépen ki volt dolgozva és éles is volt . Alkaromra tettem a "pengét" mert ott vannak a legláthatóbban az ereim.
Szépen meg fontoltan vágtam el és közelebb tettem Emmett szájához, mire Emmettnek fel pattantak a szemei, és
karomat a szájához szorítva szívni kezdte a véremet. Ekkor Edward és a többiek be rohantak, de már kezdett újra
elsötétedni a világ.Még annyit láttam, hogy Emmett testén egyre kevesebb a seb és fokozatosan múlnak el.
-Emmett megölöd- Ordította Edward , de ekkor már a sötétség volt újra előttem.
Csak Emmett körül voltak gondolataim,remélem jó lesz.Már korábban volt egy halál közeli élményem és most
megint egy hasonlót élek át. De ezúttal vajon fel fogok ébredni? Vagy magával ránt a sötétség.
Nem akarok elszakadni a Cullenektől, de ha meg kell tennem, tudom, hogy Emmett életét meg menthettem.

3 megjegyzés:

RiRi írta...

Cya!!!!!!!!
Nagyon-nagyon jó lett!!!!Ugye Em nem öli meg Lara-t???Mondjuk akkor nem lenne a vége "Happy End". :D
Egy kérdés : Demetri is meghalt???
(remélem hogy igen!:D
Azt is remélem hogy Emmett fel fog épülni.
Nagyon várom a a kövi és még egyszer nagyon jó lett!!!!!!!!
Pusssz
bebike98

Névtelen írta...

Szia:)
Itt abbahagyni:(kérlek hamar hoz a kövit:)
Puszi:N.:)

Janna Lujza írta...

Szia
Szerintem Emmettel Minden rendben lesz, de ugye nem öli meg Larat hisz a szerelme.
Télleg!
Demetrivel mi történt?
A Volturi ugye nem bántja a Cullen családit csak azért mert két emberüket megölték!?!
Amúgy jó lett, ügyes vagy!
szia: Janna Lujza