BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 8., hétfő

48 fejezet :)

Lara (Lillyen) szemszöge
Meg vettül az ágyat, ma este már a Cullen villához fogják szállítani.Valamint vettünk még pár darab
párnát és ágyneműt, na meg egy matracot az ágyhoz.Én és Emmett elindultunk haza, Alice és Jasper pedig,
még be mentek pár boltba. Haza fele az úton nem igazán beszéltünk, de kezünk össze kulcsolva volt.
Ahogy haza értünk a család várt minket a nappaliban.
-sziasztok - köszöntem.Mindenkitől kaptunk egy sziasztokot és egy mosolyt.
-Lillyen boldog születés napot . -Mondták egyszerre és kiderült Alice és Jasper hamarabb haza ért mint mi.
Elő került három nagy doboz is.
-Először mi szeretnénk át adni ajándékunkat ,valamint szeretnénk köszönteni a családunkban. -Mondta Carlisle
elém álltak és megöleltek, majd át adták a dobozt.
-Köszönöm szépen, nem tudom hogyan hálálhatnám meg ezt .(Mint én đórinak a segítséget:P(L) )
Boldog voltam mert végre volt családom.
-Köszönöm Apa és Anya - Mikkor ezt ki mondtam láttam mind a kettő számomra nagyon fontos személyen,hogy meg
hatódtak.
-Mi is köszönjük. -Mondta Esme majd még egyszer mind a ketten megöleltek.
Kinyitottam a dobozt és egy vadi új rózsaszín hello kittys laptop volt benne.
-Köszönöm még egyszer. -Válaszként egy mosolyt kaptam.
-Most mi jövünk -Jelentette ki Alice.Elém táncolt majd megölelt ,és Jasper is így tett a táncos részt kivéve.(XD)
Át nyújtották a dobozt.
-Köszönöm nektek. - Megöleltem őket, majd kinyitottam a dobozt. A dobozban egy gyönyörű hegedű tok volt.
Még egyszer megköszöntem és elém lépett Edward és Bella.Ő dobozuk sokkal kisebb volt.
-Köszönöm - Mondtam kinyitottam a dobozt és egy sluz kulcs volt benne.
-Gyere - Mondta Edward elindult a garázs felé én pedig követtem.Egész család követett minket.Garázsban egy
szürke volvo s80-as volt.
-Eeeez aaaz eennyyéém ? -Kérdezettem dadogva.
-Igen ez a tiéd - Mondta vigyorogva.
-Köööszönöm - Mondtam és bevágódtam Edward nyakába, majd mindenkit sorra megöleltem.
-Most én következem - Mondta Emmett és elő vett egy kicsi dobozt.
-Úgy gondolom ideje lenne megkapnod a szívemhez a kulcsot. - Oda adta a dobozt ,amit ki is nyitottam
egy nyakláncán volt benne. Medálja kulcs alakú volt.
-Szeretlek -Mondtam Emmetnek.
-Én is - Végül megcsókolt.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia.

Emmett milyen romantikus volt. :D Ez nagyon aranyos húzás volt. De hogy értek Aliceék hamarabb haza? xP Ez a kérdés is csak engem foglalkoztat fogadjunk.xD

Puszi: And

Natalie írta...

de romantikus volt!:D(nem is tudtam , hogy emmett-nek van romantikus oldala:O:D)
nagyon jó lett!
imádtam!!<3

nagyon ügyi vagy!


millió puszi:Natalie

Brigi Bogyó írta...

Szia
Jajj...Emmett a végén olyan aranyos volt :D
Szívemhez a kulcsot :D (L)
Edward-tól egy kocsit kapott...:D
Olyan aranyos volt, amikor Carlisle-t és Esme-t Anyának és Apának hívta...:D
Nagyon jóó lett.
Pussz

Névtelen írta...

Klasz let!
Puszi,Kinga!

Bogi írta...

szia
nagyon jó lett.
puszi

Szörcsi írta...

nagyoon szupii lett!:))