BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 2., kedd

15 fejezet :) Oh Yehha :P

Lara szemszöge
Beléptem a házba, majd elkiáltottam magam.
-Sziaaaa Emmett. -Erre Emmett vigyorogva jött le a lépcsőn.
-Szia csajszi - köszönt közben közelebb mentem hozzá és megöleltem.
-Hogy vagy ma ? -Kérdeztem mosolyogva.
-Meg vagyok, köszi és te?
-Én is .
-Gyere menjünk fel - Mondta és előre engedett a lépcsőn. Elindultam ő pedig szorosan
utánam jött.Fel értünk, egy ajtóhoz vezetett és majd benyitott és így szólt
-Ez itt az én szobám.- Beljebb léptem a szobában a kék szín uralkodott. Volt bent egy modern hifi is.
Rengeteg CD. És egy francia ágy.Nagyon ízléses volt.
-Fogadjunk, hogy ezt az elrendezést nem te tervezted meg - Mondtam mosolyogva
-Hát nem
-Látom, pedig nagyon ízléses. Ilyen jó szobát, csak egy nő tervezhet. - Erre a mondatra elszomorodtam,
mert rá jöttem, hogy barát nője van.
-Igen a két nő az életemben, hamar eltervezett mindent. -Mi kettő ..úr isten na Lara jóval kezdtél.
-Az anyám és a húgom - Mondta végül és nekem nagy kő esett le a szívemről.Nagyon csodálkoztam, hogy egy ilyen
istennek nincsen barát nője.
-Szép lett nagyon. És ki takarít? - kérdeztem tőle, biztos voltam abban is, hogy nem ő egy fiú nem csinál
ilyen szép rendet.
-Általában anya -Olyan édes volt az ő szájából hallani.Nem bírtam ki, hogy ne cukkoljam.
-Anyuci pici fia - Ejtettem ki lassan a szavakat, hogy biztosra értse.
-Na megállj -Kiállította el magát, majd villám gyorsan az ágyra dobott és csikizni kezdett.
Próbáltam felülre nyomni magam de csak épphogy sikerült. Ezt már régen félre értenék, mert
Emmet feküdt én pedig hasán ültem két lábammal tartottam magam, kezeimet elhelyeztem feje mellet és fölé
hajoltam. Mélyen egymás szemébe néztünk , egyre közelebb hajoltam hozzá csábítottak ajkai, de mikkor
majdnem, hogy össze ért a szánk Edward és Bella lépett be az ajtón kézen fogva. Ekkor olyan gyorsan pördültem
le Emmettröl, hogy még az ágyról is le estem, majd fel pattantam és csak ennyit mondtam.
-Jól vagyok - Ezen mindenki nevetni kezdett.
-Menjünk el moziba -Mondta Edward és ránk nézett, hogy benne vagyunk e.
-Én benne vagyok - Mondtam és el mosolyogtam magam, de még mindig égett az arcom.
-Én is - Vágta rá Emmett.
-Mire várunk még ? - Kérdezte Bella és elkezdett szaladni. Nekem sem kellett több és futottam utána.
A két fiú sem habozott tovább.Edward Volvojával mentünk mind a négyen. Mikkor a mozihoz értünk megcsörrent
a telefonom. Anya neve volt a kijelzőn.
-Igen ? - Kérdeztem alig halhatóan.
-Szia kicsim beszélünk kell.
-Rendben mond -Mondtam a tömör választ. De dühös voltam , mert tudtam mi következik.. "sajnálom kicsim de nem
tudunk menni a szülinapodra, mert dolgoznunk kell erre a gondolatra Edward fájdalmas képet vágott, nem tudtam
mi lehet a baja.
-Hát az a helyzet, hogy nem tudunk menni a szülinapodra, mert mind a kettőnknek dolgozni kell, de az ajándékodat
már elküldtük , holnap már ott is lesz a Swan háznál.Kamionnal fogják oda szállítani.
-értem. Jellemző, de meg értem. Csak ennyit szerettél volna? -Fájt, hogy nem érdeklem a szüleimet, és hogy
jelent éktelen vagyok számukra. Szinte már a Cullen családot tekintem a családomnak. Edward fájdalmas arcára
hirtelen egy mosoly ült ki .
-Nem, Csak ennyit szerettem volna. Amúgy nem vagy kíváncsi mi az ajándékod? Egy kicsit sem vagy izgatott?-
kiváncsiskodott anyám.
-Nem , már nem vagyok gyerek. -Rövid és lényegre törő választ adtam.
-Pedig már rég óta szeretnél egyet - Anyám kíváncsivá akart tenni, de nem jött össze neki.
-Anya  szerintem te és apa egyáltalán nem tudjátok, hogy mit akarok, már évek óta. -Álmom egy óriási
fekete motor volt. Tisztában voltam vele, hogy ha nem keresem meg rá én a pénzt akkor soha nem lesz
motorom.
-Anya most megyek szia.
-Várj még el szeretnék neked mondani neked valamit amit élőben kellene , de nem bírom tovább.

2 megjegyzés:

nyinyke írta...

Szia. Nagyon jó lett. Kiváncsi vagyok , hogy mi lesz a folytatás. siess a frissel.
puszi

Evelyn írta...

szia!!
Nagyon jó lett!!Vajón mit akar neki mondani???Jaj nagyon várom a frisst