BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 18., csütörtök

57 fejezet :)

Olivia szemszöge:
-Paul, te normális vagy? Csomó vámpír közé akarsz jönni?Meg érzik a szagod, meg ölnek téged és engem is.
-Jelentettem ki, tudtam, hogy tudja, hogy igazam van.
-De szeretlek, és nem akarom, hogy bajod legyen!-Mondta éreztem hangján, hogy egyre türelmetlenebb.
-Paul nem jöhetsz. Nekem nem lesz bajom, csak neked és akkor nekem is ha velem jössz.-Nem érdekelt a saját
sorsom, valamivel rá kellet vennem Pault, hogy maradjon.
-Rendben, de csak miattad, de ígérd meg, minden este beszélünk, és amint lehet felhívsz.
-Igen Paul szeretlek- Mondtam és leraktam a telefont.
-Mikor indulunk?-Kérdezte meg Bella.
-Nem tudom. Az lenne a legjobb, ha minnél hamarabb elmennénk.De még azon is tanakodom, hogy futva menjünk-e.
-Gondolkoztam el. Ha futva megyünk, akkor, kisebb az esély arra, hogy Bella le mészárol egy csomó embert.
-Futva megyünk!-Jelentettem ki.
-Rendben. -Mondta nagyon vidám volt.Én nagyon félek Edward reakciójától.Meg látja így Bellát, engem rögvest szét
tép. Nem magamat, hanem Pault féltem inkább.
-Bella, akkor indulunk. -Mondtam.
-Remek- Kiabálta , már eléggé távol volt. Loholni kezdtem utána, de nem értem útol.Út közben nem is beszéltünk,
hiszen nem értem útól.Nem  volt gond, egy nap alatt, oda értünk, hiszen Bella egy pillanatra sem állt meg.
Pontosan tudta, mikor merre kell mennie. Mikor már Volterra egyik erdejében voltunk, meg egyeztünk Vadászunk
egyet. Mikor végeztünk ismerős illatokat éreztem , tudtam ezek Cullenék lesznek és, ők is vadásznak.
Ekkor hirtelen szembe találtuk magunkat velük. Edwardból áradt a düh.
-Hogy merészelted? Ki váltotta és morgott egyet.

Paul szemszöge
Féltettem, szerelememet , utána akartam menni, de be kellet látnom, ha utána megyek ugyan úgy veszélybe sodrom őt,
mint magamat.
-Min rágódsz ? -Ült le mellém Seth.
-Hát Olivián. -Mondtam ki a tömör választ, most nekem ez a név jelentett mindent.
-Értem,ebben nem tudok segíteni, de melletted állok ha kell. -Mosolygott rám és meg veregette a vállam.
-Kösz öcsi -Mondtam majd elkaptam nyakát és meg dörzsöltem öklömmel a feje búját, majd nevettünk egy jót.
-Na Paul kösz már. -Mondta nevetve.
-Nincs mit tesó, neked bármikor-Jelentettem ki és emeltem öklöm, hogy újra megcsináljam , mire Seth fel ugrott
és elszaladt. Szaladtam utána közben farkassá váltam és  "verekedtünk" egy jót.

4 megjegyzés:

Brigi Bogyó írta...

Szijja Csajszim
Most komoly?:D
Tényleg itt kellett befejezni? :O :A :D
Tényleg küldöm azt a bérgyilkost :D Sőt, mostmár nem csak egyet, hanem kettőt :D
Siess a köviveeeeel. Pussza

Névtelen írta...

oóóó nagyon jó lett siess a kövivel

Névtelen írta...

jajjjjj, itt abbahagyni????? mit fog csinálni edward? ugye nem bántja oliviát??? nagyonsiess a kövivel légyszi!!! egyébként nagyon jó lett, nagyon tetszik ez is:) puszi: Flóra

Vivi írta...

Szia:)
Nagyon jó lett:)
Remélem Bella leállítja Edwardot....
Várom a következőt:)
Vivi