BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 1., hétfő

8 fejezet:)

Lara szemszöge:
Elhelyezte seb válton össze kulcsolt kezeinket, majd rám nézett én pedig csak mosolyogtam.
Ekkor megcsörrent a telefonom.Ismeretlen szám volt . Fel vettem és Alice szólt bele.
-Mikkor akartad közölni velem, hogy szülinapod lesz ?
-Öhm Alice erre nem is gondoltam, de menjünk el bulizni - Válaszoltam halkan. Nem is gondoltam arra, hogy nekem
szülinapom is lesz. Egyszerűen annyira lefoglalt minden.
-Nem, majd én szervezek neked bulit - Hallottam hangján, hogy izgatott.
-Rendben Alice köszönöm - Gondoltam egy kis buli nem árt.
-Akkor kezdem is - Alig, hogy kimondta már le is rakta a telefont.
-Be jössz hozzánk? Szerintem Bella is nálunk van -Kérdezte Emmett hosszas csend után.
-Hát nem tudom.Ma még nem is tanultam és zavarni sem szeretnék.
-Biztosra veszem, hogy nem zavarnál. Tanulásban pedig szívesen segítek neked, ha gondolod.
-Ohm. Hát a segítséget elfogadom a Francia nem megy jól - Úr isten mit művelek, kitűnő vagyok mindenből.
Nem tudom miért, de közel akartam lenni hozzá.
-Akkor ezt megbeszéltük - Szája mosolyra húzódott.
-Alighogy elértük Forskot, le kanyarodtunk egy ösvényen. Majd egyenesen mentünk tovább az erdőben .
Egy gyönyörű házhoz érkeztünk. Szám tátva maradt és nem is figyeltem, hogy közben Emmett kinyitotta nekem az
ajtót és kezét nyújtotta, hogy kisegítsen a járműből.Elfogadtam kezét, majd rá mosolyogtam amit ő is viszonzott.
Be mentünk majd Emmet hangosan köszönt.
-Sziasztok . Ekkor egy gyönyörű nő lépett elénk és barátságosan mosolygott.
-Sziasztok . Én Esme Cullen vagyok. - Mondta és mosolya még nagyobb lett.
-Jó napot Mrs Cullen - köszöntem zavartan.
-Jaj csak tegezz nyugodtan , nem vagyok én olyan öreg. - Erre a mondatra Emmet hangosan kuncogni kezdett.
Majd Esme mosolyogva megrázta a fejét.
-Készítsek neked valamit enni? -Esme nagyon kedves nő.
-Nem köszönöm ettem már. -Mosolyogtam rá , nem akartam megbántani sem.
-Hát, ha meggondolnád magad csak szólj nyugodtan. -Mondta és elment .
-Gyere keressük meg Belláékat  -Mondta Emmett majd elindult és intett a fejével, hogy kövessem.
-Rendben -Lépcsőn mentünk fel, majd egy szobához léptünk.. Emmett bekopogott majd jött is a válasz.
-Gyere - Edward hangja volt.Edward szobája nagyon szép volt.Magán a szobán, már látszott , hogy Edward nagyon
művelt ember.
-Bella?- Kérdeztem, mert nem láttam sehol.
-Lapusban. - Adta a tömör választ Edward . Nem is akartam tovább firtatni a dolgot, hiszen tudtam Edwardot ez a téma milyen mélyen érinti.

5 megjegyzés:

Mimi írta...

szia
nagyon jó =)
de olyan rövid =/
várom a kövit x)
puszi Mimi

Evcu írta...

Na most idejében olvastam :D
Nagyon tetszett :D
Bocs most csak ennyit írok...most keltem fel -.-"
puszi xoxo

manóó írta...

aranyoos

Szalai Cintia írta...

Szioka!
Tetszett ez a feji is,bár kicsit rövidebbnek éreztem.
Alig kezdtem bele és már vége is lett,de mint mindig nagyszerűen sikerült.
Puszy Isy

Lex írta...

Hali!
Bár én utólag olvasom, de ez is nagyon jó. Csak kicsit rövidnek éreztem, de ügyi vagy, így tovább!
Lex