BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 6., szombat

37 fejezet:)

Lara szemszöge

(Már a kocsiban úton Mira felé.)

-Szerinted mit akarhat?  -Kérdeztem Emmettől. Nagyon kíváncsi lettem.
-Kicsim nem tudom. Nyugi mind gyárt ott vagyunk. - Mondta Emmett nyugodt hangon, közben kezét combomra tette és
rám mosolygott.Majd meg fogta kezem és elhelyezte immár össze kulcsolt kezeinket a sebbválton.
-Szeretlek - Mondtam neki.
-Én is Lara nagyon szeretlek.
-Te Emmett engem Mira még nem is látott új külsőmmel.
-Még nem látott, de ő tapasztaltabb tündér mint te. biztosan tudni fogja rá a magyarázatot. -Emmett nagyon
nyugodt volt.Oda értünk Mira és Jake voltak csak itt.
-Sziasztok -Ki szálltam a kocsiból , majd egyből köszöntem is, oda rohantam Mirához és megöleltem.
-Szia .Szép az új külsőd. -Köszönt és rám mosolygott. Jobban szem ügyre vettem én is őt.
Ugyan úgy nézett ki mint régen ,ugyan abban a stílusban öltözött is.Rá néztem kezére, amin egy gyűrű
virított.
-Jake eljegyzett. - Mondta ki és mosolya nagyobb lett. Visítva a nyakába ugrottam. Nagyon boldog voltam,
hogy Mira is az.
-Gratulálok -Mondtam és mind a kettőt megöletem.Majd Emmet is oda lépett Jakkel kezet fogott , Mirát pedig
megölelte.
-Eszünk valamit ? - Kérdezte Mira ..de ebben a pillanatban megszólalt a telefonom.
-Igen?- Vettem fel a készüléket.
-Szia Lara -Köszönt Alice.
-Szia Alice mit szeretnél ? -Kérdeztem
-Mikkor jöttök haza? -Kérdezte
-Nem tudom - Ekkor meg csörrent Mira tele fonja is csak pár szót vettem ki ,de rájöttem menniük kell.
-Alice mindjárt..-feleltem.
-Oké akkor siessetek .-Mondta és ki nyomta a telefon.
-Nekünk mennünk kell.-Mondta Mira.
-Nekünk is - Feleltem.
-Majd máskor sziasztok -Köszöntek és már mentek is .
-Sziasztok. - Mondtam és elindultunk Emmettel a kocsi felé.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hu,ez valami eszmeletlen jol sikerult!
Valyon Alice miert hivta oket,csak nincs baj?Ugyi nincs?
Aleg varom a kovetkezo reszt!:D
Puszi,Kinga!:0

Alicia írta...

Szia! nem éri mindig a legjobb résznél hagyod abba :D Alice mit akarhat? JUJ remélem hamar meglesz a 3 komi siess a kövivel pusz:Alice

Névtelen írta...

Szia! ez a rész is fantasztikus lett, mint ahogy a többi is :) jajjj, nagyon siess a frissel :P nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra! :)
puszi: Flóra

вяιɢιкє*O_o írta...

szijaa. nagyon jóó lett.:D siess a kövivel léécciiii.:D neee haggyj ilyen függővégeket kéérlek.:D nagyon jó hogy ilyen sok fejit teszel fel naponta.:P Csak így tovább.:D pusziii.:D

Brigi Bogyó írta...

Szia
Bocsi, hogy az ezelőttikhez nem írtam. Csak délelőt no gép :S :( :)
Na, tehát. Tök buli, hogy Larának új külsője van. Ötletes :D
Nagyon jó lett a fejezet.
Bevallom őszintén, amikor megláttam a képet, amit a fejezethez tettél, azt hittem, hogy Emmett jegyezte el Larát. xD
Hát, nem találtam el. :D
Várom a kövit. Puszi

Szörcsi írta...

nagyon szupeer:D