BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 13., szombat

54 fejezet:)

Bella szemszöge
Cullenek már el is indultak Volterába. Most már jöhet az akció. Nem tudom apámnak mit fognak mondani,de
megoldják.Végre ha ez a terv sikerül, már nem leszek az a béna Bella.Már majdnem hogy a sziklánál vagyok, mikkor
meg látom Jaket és Mirát. Nem lenne egy szerencsés dolog ezt így meg csinálni. Úgy döntöttem egy bokorban várom
meg azt míg el mennek a partról.Ekkor Jake és Mira eltűnnek, helyüket Olivia és Paul veszi át.
Itt a remek alkalom, hiszen észre fog venni.Sziklás résznél fogok le ugrani, semmit sem bízok a véletlenre.
Oda sétáltam, ekkor már meg hallottam egy Neee-t és már ugrottam is. Percekig csak zuhantam, élveztem, hogy
"szállhatok" az első sziklánál fel síkitottam, és úgy vertem be a fejem el is ájultam, onnantól kezdve csak
zuhantam a sötétségbe.

OLivia szemszöge
Ez a lány egy elmebeteg. Hihetetlen az, hogy mit csinál miközben szerelme még nyugodtan repül Voltera felé.
Jake és Mira kétségbe esetten rohantak felénk. Észbe se kaptam, de már lent volt az egész falka.
Paul és Jake beugrottak a vízbe és kihúzták a vértől csucsogó lányt. Teljesen össze törték a sziklák.
Csábított valamennyire a vére, de Paulért és magamért uralkodnom kell magamon.
-Nem fogja túl élni - Mondta az alfa.
-Muszáj lesz neki . -Mondta kétségbe esetten Jake és zihálni kezdett az idegességtől.
-Mit akartok? Valamennyire éljen vagy pedig haljon meg ?-Kérdezte az alfa.
-Éljen -Vágta rá Jake már sírosabb hangon.
-Olivia át kell változtatnod. -Jelentette ki nyugodt hangon az alfa.
-MIiii? én erre nem vagyok még képes.Megölném. -Itt már én is sírtam könnyek nélkül.
-Olivia nem lesz gond. Majd el lökünk. -Jelentette ki.
-Úr isten . meg kell próbálnom.-Mondtam és lassan a véres és össze tört test mellé sétáltam. Először nyakába
mélyesztettem éles fogaimat, majd kezébe és körbe harapdáltam, ahol megharaptam ott elkezdtek sebei befforni.
Nagy nehezen Jake el tudott szedni a testtől.Vér a számon csurgott le. Nem lehettem szép látvány.
Mikkor már észhez tértem meg mosakodtam.Bella ekkor rángatózni kezdett.Pontosan tudtam mit érezhetett.
Égett. Perzselő fájdalmat.Paul oda sétált hozzám és megölelt. Nyugtatóan hatott rám.
Mira és megölelt. Nagyon kedves egy lány. Egy elhagyatott házba hoztuk, ahol nincs közel senki.csak a természet
és az állatok.
-Még három napig fog égni szeretném ha eltűnnétek innen mire fel ébred.-Jelentettem ki.
-Nem hagylak itt.-Mondta Paul.
-De Paul igen.Most kin lesz neki a szomjúság.Rám nem jelent akkor a veszélyt mint rátok.-Mondtam és körbenéztem.
-Igaza van -Mondta Sam.
-De akkor is.Mi van ha meg támad?-Kérdezte Paul, látszott rajta a kétségbe esés.
-Paul nem lesz gond.Volturi katona voltam.Tucatnyi újszülöttet öltem már meg.-Ekkor Jake rám morgott.
-Nem fogom öt bántani. Nem lesz gond. Segítek neki vadászni.-Mondtam.
-Rendben.-Mondta Jake.
-Nos akkor most menjetek és nem szeretném, ha vissza jönnétek.Majd telefonálok, a jöhettek.
-Nem ez nem lesz jó.-Jelentette ki Paul.
-Paul mond azt akarod a családodat legyilkolja egy új szülött?-Kérdeztem meg.
-Nem, de én veled szeretnék lenni.
-Nem jöhetsz ide. Meg halnál te is és én is.Aztán pedig Bella is mert a társaid arra kényszerülnének,
hogy megöljék.És ekkor felborulna a béke a farkasok és a cullenek közt.-Tudta, hogy már igazam van.
-Szeretlek -Mondtam.
-Én is szeretlek-Ekkor megcsókolt. És még láttam Paul és a srácok távolodó alakját.
Le rogytam a földre. Nem láthatom egy ideig szerelmem. Félek mit fog szólni a Cullen család is.
Nem tudom. Ez a lány nem számolt a következményekkel. Ki játszott engem és az indián srácokat is.
Csak azért mert vámpír akart lenni. Ekkor rá döbbentem. Szereleméért tette.
Bár Edward nagyon ki lesz borulva, de idővel megérti. És ha ahhoz az kell, hogy szét tép, megértem.
Legalább létezésem során tettem valami jót is.Hihetetlen,  ez a lány és becsülöm öt. Szerelmes.
Én is meg tennék bármit Paulért.Ha Edward nekem támad, meg fogom magam védeni, nem magamért,
hanem szerelmemért.Paulért.

Bella szemszöge
Égtem. Imádkoztam, legyen már vége. Nem akartam meghalni, mert mióta találkoztam Edwardal ezt akartam.
Végre már nem kell szenvednie miattam.Meg kell szenvednem a boldogságunkért. És ha kell az életemmel fizetek.
Nem tudom Edward mit fog még szólni ehhez. Ezen még nem is gondolkodtam. Teljesen elvesztettem idő érzékemet.
Tűz már kezdett vissza húzódni, majd egy pontban koncentrálod ott.szívemnél égett. Majd szívem dobbant egy
utolsót és végleg le állt. Tehát át változtam. Kinyitottam szemem és Oliviát pillantottam meg.

11 megjegyzés:

Muki írta...

Nagyon jó lett!:) Remélem nem lesz baja ezzel Edwardnak:)Siesss!!!!

Alicia írta...

juj tök jó lett:D remélem Bella nem megy utánuk??? siess a kövivel

Bogi írta...

szia
nagyon jó lett puszi.

Vivi írta...

Szia:)
Remélem Bella nem csinál semmi hülyeséget ezen kívül,és nem megy Edwardék után...
Nagyon jó lett:)
Várom a következőt:D
Vivi

RiRi írta...

Cya!!!!

Mint msn-nen mondtam nagyon jó lett.
Bella hogy képes ilyen őrültségekre!?
Én biztos nem tenném meg!Vagy lehet. :)
Na, kíváncsi leszek hogy Edward mit fog szólni ehhez.Biztos ki lesz bukva!Mondjuk megértem.Nagyon várom a fojtatást!
Pussz bebike98

Szörcsi írta...

Áááá nagyon jó lett!!!*-*

Brigi Bogyó írta...

Cijja Csajszim :D
Nagyon jó lett.
Végre Bells átváltozott :D
Márcsak AZT a rész várom...(nem kell roszra gondolni xD)
Pucca

Vic írta...

8. komi most már igazán jöhetne a friss mi lesz? mennyen volterába!!! huhh...
ahoz képest h mindenki azt akarja h ne menjen legyen mégegy kicsi izgi rész rem elmegy puxantalak
jó lett
VIC

Vic írta...

8. komi most már igazán jöhetne a friss mi lesz? mennyen volterába!!! huhh...
ahoz képest h mindenki azt akarja h ne menjen legyen mégegy kicsi izgi rész rem elmegy puxantalak
jó lett
VIC

Vic írta...

BOCS 2X MENT EL

Vic írta...

BOCS 2X MENT EL