BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 12., péntek

51 fejezet :)

Lara (Lillyen) szemszöge
-Mikkor kerülne sor erre ? Kérdezte Olivia bizonytalanul.
-Reggel tárgyalunk a farkasokkal, aztán majd meglátjuk. -Mondta Higgadtan Carisle.
-Jó, de kik is azok a farkasok ? -Kérdezett ismét Olivia.
-Nos ők egy indián törzs, néhány fiatal átváltozott farkassá, hogy védjék népüket a vámpíroktól.
-Érdekes ...- Mondta elgondolkozva Olivia.

(Másnap reggel úton a farkasok felé.)
-Eléggé csendes a társaság most - Jelentette ki Olivia.
-Nos igen ami azt illeti ős ellenségek vagyunk - Jelentette ki Emmett.
-Emmett nekem nő vérem egy farkas ..-Jelentettem ki.
-Igen de tündér és az más.-Makacskodott Emmett.
-Jó Emmett..inkább hagyjuk - Mondtam és meg csókoltam. Kézen fogva sétáltunk tovább.
Nem telt sok idő és oda értünk, a falka már ott volt.
Ekkor észre vettem,Olvia és Paul tartósan nézik egymást. Ekkor elmosolyodtam, mert tudtam pontosan az történik
velük mint Mirával és Jakel.
-Üdv - Köszönt végül Sam..
-Sziasztok - Köszöntem és megöleltem Mirát és Jaket is.
-Paul bevésődött- Hallottam a suttogásokat több felől is, mire Paulra néztem, akinek eltorzult arcán látszott,
hogy tanácstalan a helyzete.
Le beszéltünk Sammel mindent.Olivia és Bella le mennek a Lapushban és maradnak.Többiek mennem Volterába.
Olivia pedig azért maradhat, mert vannak szabályok a bevésődésekre is.

Paul szemszöge
Miútán Cullenék és a falka is haza ment, ketten maradtunk lenyomatommal. Gyönyörű volt, de nem gondoltam volna,
hogy ős ellenségemet fogom egykor szerelmemnek hívni.Bájos egy lány, most még vissza húzódó és látom rajta,
hogy zavarban is van .  ugyan nem vörösödik el de mozdulatai erről árulkodnak.Nem néz rám, csak a földet nézi.
Fél a helyzettől amibe most csöppentünk.Én is félek. Egy ős ellenséggel párt alkotni félelmetes első látásra.
Majd meglátjuk mi lesz ebből.
-Öhm Olivia vagyok. -Szólalt meg csengő hangon.
-Én pedig Paul.-Mondtam.

3 megjegyzés:

Brigi Bogyó írta...

Szia Csajszim
Jajj, de jó, hogy én már előre tudtam,így nem kellett annyit izgulnom :D
Paul-t tök birom. ;)
Nagyon jó lett.
Pussz
Ui.: Majd msn-en dumcsizunk :D

Névtelen írta...

Szia.

Hm még egy szerelmes pár. Örülök nekik. Elsőnek megijedtem hogy Lillyenbe fog bevésődni. De hála nem.
Kíváncsi vagyok hogy akadályozzák meg Rosalie "uralmát."

Puszi: And

Szörcsi írta...

nagyon jóó lett*-*