BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 28., vasárnap

61 fejezet :)

Emmett szemszöge
Szerelmem ágya mellet ültem, már teljesen éppen, amit neki köszönhetek, ha nem ébred fel, akkor megöletem magam.
Mert az azt jelentené, hogy én öltem meg.Mozgolódni kezdett, és kezemet meg szorította, majd kinyitotta szemeit
és rám nézett.
-Szerelmem végre- Mondtam meg könnyebülten és megcsókoltam. Szenvedélyesen csókolt vissza.
-Szeretlek Emmett -Mosolygott.

Lara szemszöge
Feketeségből egyre világosabb lett, még végre ki tudtam nyitni a szememet. Halványan szerelmemre néztem ,
majd ajkai egyre közeledtek és szenvedélyesen megcsókolt.
-Szerelmem végre- Mondta Emmet mire én mosolyogtam.
-Szeretlek Emmett- Mondtam és meg simogattam az arcát.
-Holnap reggel indul a gépünk Volterából. Jelentette ki Emm.
-Rendben, már ideje lenne haza menni -Mosolyogtam.
-Igen már kettőnkkel is kellene foglalkoznunk húzódtak kaján vigyora ajkai .
-Amúgy Demetrievel mi lett?- Kérdeztem halkan.
-Megöltem, nem volt más választásom, először le fogtam , majd Aro bólintott, hogy megölhetem.
-Értem - Mondtam és halványan szerelmemre mosolyogtam, hogy érezze nem haragszom ez miatt.Le ült ágyam szélére,
de ekkor kopogást hallottunk, majd Alexisz nyitott be.
-Sziasztok nem zavarok ?- Kérdezte halkan.
-Szia egyáltalán nem zavarsz-Jelentettem ki és mosolyogtam , mire Emmett is el mosolyodott.
-Köszönöm nektek, nem tudom hogyan hálálhatnám meg a sok segítséget.- Mosolygott ránk.
-Alexisz..Ezt nem kell meg köszönnöd, mindenki neked szurkolt. Remélem Aroval boldogok lesztek, Rosaile
halálát illetően pedig mindenki fel lélegezhet. -Mosolyogtam Alexiszre aki gyorsan mellém suhant és megölelt.
-Nem is zavarok tovább köszönöm még egyszer sziasztok -Mondta és már kint is volt.Emmettel egymásra mosolyogtunk
erre ő oda ment az ajtóhoz és bezárta azt. Kaján vigyorral oda sétált az ágyamhoz és lehajolt hozzám.


Olivia szemszöge
Most beszéltem Paulal és már végre holnap haza megyünk. Már nagyon várom, hogy találkozhassak vele.
Edward már nem haragszik rám, ami boldogsággal tölt el. Volterrai ügyeimet is rendeztem immár.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!!:)
Én vagyok az első:D:DNagyon tetszik a történeted:DImádom Emmett-Lara párost:D
Gratulálok:)
ui.siees kövivelXD
puszi:N.

RiRi írta...

Cya!!!!!!!!
Hát....nem találok szavakat!!!!Fantasztikus, igen azt hiszem ez a megfelelő szó. :D
Nagyon örülök hogy Emmett és Lara felébredtek!!!!És annak is hogy Demetri meghalt.Meg hogy Edward már nem haragszik Olíviára.
Nagyon siess a folytatással!!!!!!
Pusssz
bebike98

Eveliin írta...

Sziia!
Nagyon jóó a történet:D
Larára nem "használ" a vámpírméreg???
Mert hogy ugye Emmett megharapta...
Már várom a következő fejezetet!
Puszi: Eveliin

Névtelen írta...

Szia.

Na végre mindenki boldog. ennek nagyon örülök. Meghalt Rosalie és Demeteri is. És végre haza is mehetnek. :D

Puszi: And

Névtelen írta...

Szia.
Szerintem is jó lett ez a fejezet.
Kíváncsi vagyok hogy mi lesz majd ha hazaérnek!
Puszi
Vámpír Lady