BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 2., kedd

Na itt a várt 17 feji is :P:)

Lara szemszöge
Nagyon kíváncsi voltam mi lehet a 4-dik sms-ben.Kinyitottam és csak ez volt benne:
KELLESZ NEKEM.
Mikkor ezt elolvastam kirázott a hideg, amit Emmett is észre vett.
Gyorsan kiléptem az smsekböl nem akkartam , hogy meglássa.
Biztosan valaki szórakozik, gondoltam rá mosolyogtam Emmettre aki viszonozta azt.
Elindultunk a Cullen Villa felé. Jó , hogy most egy ideig nem lesz iskola ,mert fel újítják.
Az úton sokat nevettünk. Körül belül 20 perc alatt a házhoz értünk. Mikkor be értünk rá jöttünk , hogy senki
sincs itthon.Be ültünk a kanapéra és elkezdtünk dvd-ni.Egyszer csak elment az áram és én tökre megijedtem és
hozzá bújtam Emmethez aki az ölébe vett és magához szorított..ezen a lépésén tökre meglepődtem,
de nagyon élveztem.Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy már csak ketten ülünk a sötétben.
Egymás szemébe néztünk és végre meg történt. Emmett Cullen megcsókolt.Kezeimet nyaka köré fontam
ő pedig hátamat simogatta.ajd vissza jött az áram és szét váltak ajkaink és egymásra mosolyodtunk,
majd hozzá bújtam és élveztem közelségét.Az ajtóba egyszer csak Alice és Jasper jelent meg.
Alice egyből a nyakamba ugrott.
-Tudtaaam olyan cukik vagytok együtt - Sikitozta és közben tapsolt olyan volt mint egy gyerek. Jasper
csak mosolygott ami jó érzéssel töltött el.
-Edwardék ?- Kérdezte kicsit később Alice.
-Áramszünet volt és eltűntek - Mondtam tömören.
-Nem vagy éhes ? - Kérdezett Emmet a fülembe súgva.
-De egy picit igen - Mondtam de nem akartam elválni tőle mire fel kapott és kivitt a konyhába.
-Mit kérsz ? - Kérdezte
-Nem tudom.Te mit eszel ?
-ÖÖÖÖ... én semmit nem vagyok éhes. - Különös sosem eszik a közelemben. Mind egy majd ki fog biztosan
derülni, mi is a baj.
-Majd én készítek neked valamit - Libbent be Alice a konyhába.
-Emmett te ülj le..
-Igen is főnök asszony - Mondta Emmett és teljesítette a parancsot amin jót mosolyogtam.
-Apropó Alice, hogy halad a bulim ? - Kérdeztem mosolyogva.
-Nagyon jól. Nagyon ütős buli lesz meg ígérem. -Annyira nagy mosolyt tud csalni Alice arcára az ilyen
dolog, hogy elhatároztam ha ez a buli jól sül el akkor utána minden hétvégén bulizunk.
Mindig fogok valami indokot adni, hogy szervezhessen.
-Tojás rántotta jó lesz ? - Zökkentett ki kérdésével Alice a gondolkodásomból.
-Persze - Mondtam.Nem telt sok időbe és egy nagy tál tojás rántottát rakott elém Alice.
-Köszönöm  -Mondtam és már ettem is.
Ekkor meg csörrent a telefonom Mira neve volt a kijelzőn..
-Szia mond
-Szia ma Lapushba töltöm az éjszakát ne várj szia puszi. - És már le is tette, meg lepődtem
de elmosolyogtam magam. Valakinek jó volt a délutánja.

2 megjegyzés:

Brigi Bogyó írta...

Sziaaa :)
Nagyon jó lett a fejezet.
Huhh, de várom már ezt a bizonyos bulit :D
Végre csókolóztaaak :D *taps*
<3Lara&Emmett<3
Nahm, puszi. Várom a kövit.
Jóéjt :D

Névtelen írta...

Szia.

Vajon ki lehet az sms-es idegen? Az biztos hogy vámpír. *Szerintem.* De vajon mi lesz az idegen következő lépése?
Emmett és Lara. Szépek együtt az biztos. Örülök nekik.

Puszi: And