BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 1., hétfő

9 Fejezet :)

Lara szemszöge
-Akkor Edward mért nem mész utána? - Kérdeztem, halkan hísz mi akadálya lehetne a dolognak.
-Lara nem lehet,de te ezt még nem értheted - Ennél a mondatnál jelentősen Emmettre nézett.
-Addig nem is fogom érteni amíg nem magyarázátok el . Nem fogok faggatózni vagy bármi más,
majd ha szeretnétek elmondjátok.
-Rendben köszönöm, hogy megértő vagy - Ekkor már Edward halványan mosolygott és ez engem is
jó kedvel töltött el.
-Na Emmett kérlek vigyél haza - Erre Emmett némán bólintott. Remélem nem sértődik be ez miatt.
-Szia Edward - Elköszöntem és mosolyogtam rá.
-Szia - Köszönt el ő is és a mosolyomat viszonozta. Elindultam amerre jöttem Emmett meg utánam.
Lent Esmevel futottunk össze.
-Mi akkor megyünk -Szólaltam meg én.
-Hát rendben máskor is bármikor gyere, nagyon örülök, hogy megismerhetlek.-Köszönt el és
megölelt amit viszonoztam is .Ki léptünk  házból, majd oda sétáltunk egymás mellet a kocsihoz,
majd Emmett kinyitotta nekem az ajtót és utána ő is beült. Nem hajtottunk gyorsan és ez jó is volt így.
Úton nem szóltunk semmit.
-Hát megérkeztünk - Törtem meg a csendet.
-Igen meg.
-Be jössz? - kérdeztem.
-Most inkább nem, majd holnap találkozunk. - Mondta és mosolygott.
-Rendben.- Ki szálltam a kocsiból és ő is kiszállt oda jött hozzám és megölelt itt már a fellegekben jártam.
Egymásra mosolyogtunk, majd beszállt a kocsiba és elment .Beléptem a lakásba,egyből bőröndökkel találtam
magam szemben. Nem tudtam mi ez így beljebb mentem majd hirtelen legjobb barát nőm Mira ugrott a nyakamba
fel sem fogtam, hogy itt van. Síkitva öleltük egymást.
-Hát te ? - Kérdeztem még mindig az örömtől majd kicsattanva.
-Forksba költözünk, én előbb jöttem egy nappal - Vigyorát le sem lehetett volna vakarni.
-Gyere menjünk fel..-mondtam és elkaptam egyik böröndjét.
-Rendben. -Mira egy átlagos lány. Hosszú barna haja van és nem túl nagy termete. Egy magasak vagyunk.
-Nagyon jó a szobád - Ámult el mikkor fel értünk.
-Ugye? Nekem is tetszik Belláéknak köszönhetem. -Alig, hogy kimondtam Charlie  jött fel.
-Lányok ma egész éjjel Settleban leszek baleset történt.Carlise fel ajánlotta,hogy addig még
én nem vagyok itthon ne legyetek egyedül , menjetek át aludni a Cullenházba.
Bellát már hívtam, ő a Lapushba alszik.Pakoljatok össze én átviszlek titeket.-Miután elmondta sietve
távozott..
-Kik azok a Cullenek? - Kérdezte Mira.
-Hát Cullenek egy nagyon jó család.Négyen vannak fogadott testvérek. Alice Jasper Emmett és Edward.
Edward Bella barátja. Alice és Jasper pedig együtt vannak.
-Ahjha. És ez nem törvény ellenes ? - Kérdezte döbbenet az arcán látszott.
-Mira, nem igazi testvérek - Mondtam és nem bírtam ki nevetés nélkül.
-Oké. És az az Emmett neked bejön mi ? Mikkor mondtad látnod kellet volna arcodat - Nevetett rajtam.
-Háth pakoljunk mondtam tömören és lefogadom arcom vörös lett.

4 megjegyzés:

Bogi írta...

Szia
nagyon jó lett .
puszi

Dorcy írta...

köszi puszi :P

Mimi írta...

so cute x)
lájk ;D
cupp Mimi

Szalai Cintia írta...

Váratlan meglepetés,vagy egy kis időhúzó??Kitudja,mindesetre nagyon tetszett.Jó hogy ennyire jóban van Charlie is Cullenékkel.
Puszy Isy