BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 5., péntek

34 fejezet :)

Lara szemszöge  ( a kép az nagyon gáz lett csak igy tudtam meg szerkeszteni.. a hátteret meg nem birtam:S)
Nagy fényből egy fekete angyal lépett ki. Lara te egy tündér farkas lány vagy. Fontos vagy a világnak.
Vissza küldelek, de tündéri külsődet kell viselned. Mondta és már ki is nyithattam a szemem.
-Emmett - Suttogtam
-Itt vagyok kicsim - Mondta és megszorittota gyengéden a kezem.


Emmett szemszöge
Nem ébredt fel, egyszer csak teljesen megváltozott külseje.Sokkal szebb lett mint ,volt.
Ki nyitotta szemét és megszólalt.
-Emmett - Súgta nevem
-Itt vagyok kicsim - Mondtam és megszoritottam kezét.
Nagyon jól nézett ki az új Lara, nem mintha a régi ronda lett volna. Csak így szebb lett.
Vöröses haja volt , és barnás szeme. Tündéri mosolya is ahogy rám mosolygott.
Nem tudtam ellen állni, még csábítóbb lett.Közelebb hajoltam és megcsókoltam.

Lara szemszöge
-Kaphatnék egy tükröt ? -Kérdeztem Mire Alice libbent be az ajtón egy akkora tükörrel mint ő.
Fel álltam hogy megnézzem magam a tükörben. Vörös hajam volt és mintha vékonyabb lettem volna.
Tetszett az új külsőm. Boldog voltam , hogy ilyen szép lettem.
Oda sétáltam Emmetthez és megöletem.Majd Alice egy fényképező gépet vett elő,
ekkor már Emmett mellet álltam, mikkor fény képezett.
-Alice - Szóltam ár barát nőmre nevetve.
-Na most  ez csak egy képecske - Vigyorgott ártatlanul.
-Rendben - Feleltem.
-Fel is rakom a gépre - Kiáltotta Alice és már szaladt is .
-Emmett így is tetszek neked? - Kérdeztem bizonytalanul.
-Lara , nem minden a külső, de te így is gyönyörű vagy.és Szeretlek -Felelte és megcsókolt.
-Szeretlek Emmet Cullen.
-Én is szeretlek Lara Lillyen Swan.
Alice beszaladt a kezében egy kinyomtatott képel, Amin Emmett és én voltunk.

3 megjegyzés:

Szörcsi írta...

mi van a harccal? semmi baj nem volt ugyee?? és rosalie meghalt?? és tanya?? wááá...

Szörcsi írta...

jah a legfontosabbat elfelejtettem:DXD nagyon jóóó!♥♥

Mimi írta...

wow*-*
atomzsír ='D
várom a kövit x)
puszi Mimi