BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 4., csütörtök

26 fejezet :)

Lara szemszöge
Hamar haza értünk, Bella és Edward el mentek sétálni, Jasper és Alice eltűntek szobájukban.
Carlisle vissza ment a kórházba, és Esme pedig meglátogatja az árvákat.
-Gyere menjünk fel. -Súgta a fülembe Emmett.
-Oké - Mosolyogtam rá kábultan Erre Emmet büszkén elmosolyodott...Látszott rajta, hogy tetszik a helyzet
neki , hogy el tud kápráztatni.Lassan elindultunk felfelé.Majd mikkor fel értünk az ágyán landoltam , ő fölém
hajolt mélyen a szemembe nézett és megcsókolt, karjaimat nyaka köré fontam, majd hátát kezdtem el simogatni.
Egyik kezével tartotta magát fölöttem másikkal karomat, majd oldalamat simította végig.
-Szeretlek - Mondtam neki.
-Én is szeretlek Lara - mondta halkan majd le gurult rólam és én pedig mellkasára hajtottam fejem.
Nem tudom mennyi ideig feküdhettünk csöndben. Egyszer csak Alice vágódott be az ajtón.
-SZIASZTOK Fiatalok - Mondta és nevetve elkezdett ugrálni az ágyon, mire mozogni kezdett az ágy.
-Aliceee ne már. -Mondtam, mire végre abba hagyta.
-Tartsuuunk pizsi partyt - Ordította a fülembe Alice..eléggé kellemetlen volt mivel, már
eléggé kifejlett hallással rendelkeztem.
-Alice ma nem ..elég nekem ez az új farkas dolog.
-Naaa- Nézett rám boci szemekkel...
-Tudod mit tartsunk dvd-s estét - Mentettem ki magam ügyesen.
-Oké de akkor ne aludj el Emmet ölébe- Kezdett kuncogni.
-Jajjj már mikkor fogjátok el felejteni ezt,
-Valószínűleg soha.. egy vámpírnak tökéletes a memóriája. - Kacsintott rám
-Remek
-Megyek választok valami dvdt ...
-Oké. -Mondtam és szorosan hozzá bújtam Emmethez ..
-Gyorsan le fürdök előtte - Mondtam Emmetnek
-Rendben- Mondta és mosolygott rám.
-Emmet ha meg kérlek adsz egy pólot ?
-Persze kicsim - Mondta és fel állt majd oda nyújtott nekem egy kék pólót.
Bem mentem a fürdőbe le tettem a pólót és a fehér neműt amit be hoztam , na meg persze heló kittys mamuszomat is.
Körül belül öt perc alatt le zuhanyoztam.Majd meg törölköztem , és fel is öltöztem.. Emmett pólójába
még ötször bele fértem volna. Ezen el mosolyogtam.Meg mostam fogamat és már indultam is ki.
-Emmett bent vagy ? -Kérdeztem halkan
-Igen kicsim még itt vagyok - Mondta beljebb léptem a szobába.. Emmetten csak egy bokszer alsó volt, amint meg
láttam ki akartam ugrani a szobából és sikerült szerencsétlenűl le fejelnem az ajtót amiről le is pattantam
a földre majd kiterültem és behunytam szemem..
-Hé kicsim jól vagy ?- Kérdezte Emmett nyugtalan hangon
-Emmett ha nem öltöztél még fel akkor határozottan nem ..
-Erre Emmett kuncogni kezdett...

2 megjegyzés:

Brigi Bogyó írta...

Hello
Na, ez jó volt:D Főleg a vége.
Hát, eddig is jó kedvem volt (szerintem front lesz, és rajtam így jön ki), de most. :D Most kiakasztom az o.társam msn-en. :D Szegény csaj :D
Na, tehát. Nagyon jó lett.
Alice és a bulimániája:D Hát, ezt most hülyén fejeztem ki, de talán megérted. :D Ha nem, elmagyarázom :D
Na, szóval. Egy farkas, akit elkápráztat egy vámpír, mire visszapattan az ajtóról.
Oké, most, hogy befejeztem a nevetést, és visszatért az eszem, elmondanám, hogy nagyon jó lett.
Huhh, ma őrült vagyok. Ne várj egy normális komit :D Most ennyi telik tőlem. :D
Pussza

Vivi írta...

Szia.:)
A vége*-*
Júj nagyon durva volt:D:D
Nagyon jó lett:)
Siess a következővel=)
Vivi