BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 7., vasárnap

46 fejezet :)


Bella szemszöge
Szeretem a Cullen családot , de fájt, hogy engem már régebb óta ismernek és Lara vagyis Lillyen hamarabb kapott
címert mint én.Tudom , hogy ez nem szép tőlem. El is fogadtam, hogy Lilyen már család tag nálunk én pedig még
nem.Edwardot nagyon szeretem, de bánt, hogy nem akar velem együtt lenni. Sajnáltam Edwardot, mert már
meg kérte a kezem párszor, de én mindig elutasítottam. Lillyen pedig Emmettnek egyből igent mondott.
Szépek együtt. Úgy gondolom ideje lenne Edwarddal kapcsolatunkat magasabb szintre emelni , de nekem ehhez
fontos a testiség is, amit ő nem akar.Nehéz igy nekem is. Szeretem Edwardot és ki is fogok mellette tartani.
Nem könnyű nap mint nap közel lenni, egy olyan emberhez akinek vére úgy csábítja ,mint engem a hamburger.
Lillyen és Emmett már át lépték azt a pontot, már ágyukat sem kímélik. Ezen akaratlanul is mosolygok.

Lillyen szemszöge
Emmett ágya össze tört, így be kell iktatnunk holnapra egy vásárlást is.Aminek Alice felettébb örül.
Eltervezte milyen boltokba megyünk majd be. Én pedig természetesen mamuszba fogok menni.Nem rég végeztem
a zuhanyozással és most éppen próbálok elaludni Emmett mellkasán.
(Másnap reggel)
Alice rontott be a szobába.
-Lillyen Emmett öltözetek már fél óra és iindulunk.
-Rendben Alice még tíz perc- Motyogtam álmosan.
-Neeem - Kiáltotta le rántotta rólam a takarót.
-Jól van már. -Elindultam össze szedtem a ruháimat és be mentem a fürdőbe, hogy elkészüljek.
Negyed óra alatt kész is voltam. Öltözékem egy kék cső farmerből és egy kék hosszított Pólóból állt, na meg
persze egy mamuszból. Hajamat kivasaltam, tettem fel egy kicsi sminket és már le is mentem reggelizni.
-TE abban akarsz jönni ?- Kérdezte Alice és rá mutatott a mamuszomra, másik kezével a fejét fogta.
-Igen mért?Ma nem esett az eső, csak borús az idő.
-Ne már Lillyen én úgy nem mutatkozom veled.
-Jó Alice akkor nem megyek -Mondtam ki halkan tudtam, hogy ezzel megfogom.
-Nem az a mamusz tökéletes. -Motyogta
-Én is így gondolom- Mondtam és meg öleltem , ő nevetve ölelt vissza.
-Ma mg egy puszit sem kaptam tőled - Szólalt meg mögöttem mackóm.
-Jaj bocsánat - Mondtam és oda mentem hozzá és megöleltem.Majd megcsókoltam.
-Egyél Lillyen és menjünk- Húzott el kedvesemtől Alice.
-Rendben.

7 megjegyzés:

Brigi Bogyó írta...

Na, hello
Ez a mamusz :D
Milyen ágyat vesznek? :D
Remélem kovácsoltvasat :D Az olyan bulisss :D
Nagyon jó lett. Pussz

Névtelen írta...

Szia.

Hát Lillyen új divatot teremt. Vegyél fel mindenhova mamuszt! :D
Na örülök hogy volt Bella szemszög. :D Értem hogy kicsit fáj neki a Cullen címeres dolog. Látom nem igazán kedveli ezt az esküvős témát. Megértem sokan vannak így. Na meg a sex. Hát igen. Így az is eszébe juthat hogy Edward nem kívánja. Szóval megértem.
Tetszett amúgy a fejezet. :D

Puszi: And

Road írta...

Szia Dóri!
Gondoltam 46 fejezet után én is komizok neked egyet. Miért is ne?:)
Nagyon tetszik az alap történet, mint már emlegettem is és elég hamar ráéreztél a dologra. Mint mondtam msn is, néha nagyon pattogsz. Részletezd a dolgokat. Annyira, hogy ha 2 év múlva elolvasod akkor is azt lásd magad, amit most elképzeltél. Akkor fogja más is azt látni, amit te akartál mutatni.:)
Tapasztalat beszél belőlem, és mint mondtam én az igazat mondom mindig, szóval hihetsz a szavamnak. Lehet, hogy valamit rosszul gondolok, de én úgy gondolom, azt meg is osztom. Főleg, hogy tudom neked a negatív kritikára is éppúgy szükséged van, mint a pozitívra.:)
Imádom a főszereplődet, Lara számomra ISTENI:) Szeretem a különleges embereket és persze Emi macikát is megzabálnám. DE részleteket drágaa.:)
Nagyon szépen halad a töri, de próbálj majd áttérni a ritkább és hosszab fejikre. Akkor tartalmasabb a komink is.:) És megfog csappani a komizók szám a ritkább frissnél, tapasztalatból mondom, de ne add fel. Akik igazán szeretnek, azok akkor is olvasni fognak.
Nagyon jól haladsz, így tovább, ha bármi segítség kell csak szólj!Ahogy időm engedi segítek:P
Hajráá::) Sok időt, türelmet és ihletet kívánok.;)
Puszi, đóri

Dorcy írta...

Köszi mindenkinek :) đóri köszi a kritikát. és köszönöm, hogy öszinte vagy meg fogom fogadni a tanácsaidat :)

Névtelen írta...

Hi hi,szegeny agy!:D
Nagyon jo fejezetek!
Puszi,Kinga!

Névtelen írta...

szia! hát ez nagyon nagy lett... :) ez a mamuszmánia... :P nagyon örülök emmettéknek:) olyan aranyosak lehetnek együtt:P puszi: Flóra

Névtelen írta...

szia! hát ez nagyon nagy lett... :) ez a mamuszmánia... :P nagyon örülök emmettéknek:) olyan aranyosak lehetnek együtt:P puszi: Flóra