BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 3., szerda

23 fejezet :)

Emmett szemszöge
Lara át változott fehér farkassá. Még farkasként is gyönyörű volt.Védelmezően elém ált és morgott
a barát nőjére. Egyik felem örül a másik sírt. Örült mert LAra szeret még a hülyeségem ellenére is .
És sírt mert nagyon is féltettem.
-Nem azért jöttem, hogy össze ugorjatok szeretnék veled beszélni Lara - Mondtam határozottan mire bólintott
vissza változott és egy fekete ruha volt rajta ami valljuk be nagyon is dögösen állt rajta.
-Gyere Mira mi menjünk - Mondta húgom és elindult húzta maga után Mirát is.
-Lara én előbb nem gondoltam komolyan én úgy szeretlek, ahogy vagy de féltelek a harctól. Távol
akartalak tartani tőle.
-Ohh Emmett - A nyakamba ugrott és megcsókolt. Boldog voltam.
-Szeretlek
-Szeretlek - Mondta ő is.
-Gyere menjünk haza. -Mondtam és derekát át karoltam és elindultunk haza.

Lara szemszöge
Boldog voltam, mert szeret.
Úton nem beszéltünk semmit , és ez most többet jelentett bármilyen szónál.
Szorosan hozzábújtam és úgy lépkedtünk.Nem telt sok időbe és már a Cullen villánál is voltunk.
-Laraaa - Kiabálta a nevem Alice és két másodpercen belül a nyakamba is volt.
-Alice - Mosolyogtam miközben vissza öleltem.
-Úgy örülök..
-Elhiheted én is -Mondtam és közben rá mosolyogtam szerelmemre, aki viszonozta azt.
Beljebb léptünk a lakásban ,ahol a többiek már ott voltak. Esme szorosan magához szóritott.
És én boldog voltam, mert úgy éreztem először az életemben, hogy van anyám.
Majd Carlisle is megölelt, és örültem, hogy egy olyan ember örül nekem ,mint ő. Felnéztem rá.
Edward sem maradt ki aki már az elején mikkor megismerkedtünk , olyan volt nekem mint egy bátyó.
Jasper is megölelt..ettől nagyon elcsodálkoztam mert ez egy nem várt lépés volt.
-Nem vagy éhes ? - Kérdezte Esme.
-Nem köszönöm - Mondtam mosolyogva.
-Gyere menjünk fel - Mondta Emmett és mire észbe kaptam volna már fent is voltunk, majd le dobott az ágyára
és fölém hajolt. Mélyen a szemébe néztem és csak ennyit mondtam
-Szeretlek.
-Én is szeretlek Lara
-Majd szánk össze ért és csókban forrt össze.

2 megjegyzés:

Szörcsi írta...

jajjj:):) ó.. jajj:):) (most nem tudok semmit sem mondani... ez egyszerűen tökéletes!!♥♥)

Dorcy írta...

köszönöm :)