BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 4., csütörtök

25 fejezet :)

Lara szemszöge
-Rendben Mira - Alig, hogy ki mondtam Mira már át is változott.Követtem példáját.
-Mira én sajnálom, de szeretem Emmettet- Gondoltam.
-Ezzel nincsen probléma. De meg akartalak védeni és te ellenem fordultál. - Erre a gondolatra nekem ugrott
nem akartam bántani..így hagytam magam elrepültem és három fát vittem ki.
-Ne hagyd magad- Morgott még jobban.
-Mira én nem foglak bántani szeretlek...
-Én is szeretlek és nem haragszom, de kíváncsi vagyok mit tudsz.
-Rendben. - Ekkor Mira támadott én pedig ki tértem útjából ahogy eddig.Rá ugrottam és le nyomtam a földre,
de Mira sem gyenge így arrébb lökve engem fel állt. Mind a ketten egymásra néztünk.Tudtuk egyikünk sem győzhet a
másik felett. Így mind a ketten vissza változtunk, majd megöleltük egymást.
Mind a ketten vissza sétáltunk családunkhoz.
-Edward és Carlisle ? - Kérdezte Jasper ..erre a két említett bólintott.
Carlisle nyugodt volt, Edward pedig gyors. A "küzdelem" végéig nem lehetett eldönteni ki a jobb,
végül Carlisle győzött, mert Edward elbízta magát, de mindannyian tudtuk, hogy ez még csak  játék.
-Alice és Esme ? -Anya és lánya harc ennél már izgalmasabbnak bizonyúlt,Esméből Kisem néztem volna, hogy
ilyen jó harcos , de végül Alice gyorsaságával győzött..
-Holnap ugyan itt ugyan ekkor - Jelentette ki Jasper mire a falka minden tagja bolintótt.
Elindultunk vissza a Cullen házhoz emberi tempóban, de ekkor meg csörrent a telefonom, amit a szakadt
farmer nadrágom zsebéből halásztam ki.
-Szia kicsim - Szólt bele "apa"
-Öhm szia
-hogy vagy? régen beszéltünk - Kérdezett majd egyből tett egy helyes megállapítást.
-Köszönöm meg vagyok nagyon jó ez a hely.
-Az nagyon jó, örülök neki.
-Én is! És te hogy vagy ?
-Én is meg vagyok.Nagyon sajnálom, hogy nem tudunk le menni a szülinapodra.
-Én is sajnálom, de már megszoktam. - Mondtam tömören
-Ne mond ezt kicsim .. Én és anyád mindent meg teszünk azért, hogy veled lehessünk, de lásd be elfoglalt emberek
vagyunk.
-Be látom ..
-Kis lányom értsd meg .
-Martin már meg értettem ...de most mennék a családommal, akik tőrödnek velem.
-Milyen család?
-Lényegtelen szia...
-Lara Lillyen Swan le ne merd tenni. -Még ennyit hallottam, aztán megnyomtam a kicsi piros gombot.
Meg fogtam Emmett kezét és sétáltam tovább újdonsült családommal.

8 megjegyzés:

Bogi írta...

szia
na ez már igen harc. :D
és kibékültek ez nagyon jó feji lett.
Puszi
Ui:nagyon várom a kövit

Dorcy írta...

ma még két fejezet biztosan fent lesz de nem tudom mikkor , mert ma megyek el :)

Vic írta...

szia most találtam meg a blogodat és tök jó
imádom
az bene a leggjobb h a főszereplő
lara nem aza tudud depis szerencséntlen típus
hanem vadulós
FARKAS!a
IMÁDLAK
meg EMMETT MACIT IS!!!!
PUCY VIC

Brigi Bogyó írta...

huhh, kibékültek :D
Nagyon önálló csaj ez a Lara. :D ;)
Nagyon jó lett a fejezet.
Tök bírom az olyan részeket, amiben harcolnak :D
Szóval, nagyon jó lett :D
Pusz

Dorcy írta...

nos meg próbálom úgy le irni a harcokat h szinte lássátok magatok elött ahogy én rem sikerült (K)(L):P

Névtelen írta...

Juj, tok jo hogy kibekultek!:D
Nagyon jo lehetett a harc!
Pusz,Kinga!

Szörcsi írta...

Nagyon szuper fejezetek! És el sem hiszem, hogy ennyit frisselsz..! Nagyon köszi!:)) imádom a törit, a szereplőket, az egészet!:) és persze téged is:)) várom a folytatást!:))

Vivi írta...

Szia
Nagyon nagyon tetszik a történet*-*
Bocsi,hogy eddig nem írtam,de csak most értem rá elolvasni.
Kíváncsi vagyok:D
Siess:)
Vivi