BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 5., péntek

29 fejezet:)

Lara szemszöge
Ahogy reggel felkeltem szerelmemet kezdtem keresni, nem kellet sokáig, hiszen mellettem feküdt.
-Jó reggelt - Köszönt, majd adott egy puszit a számra.
-Jó reggelt. Mennyi az idő?- Kérdeztem
-Reggel Nyolc  óra. - Felelte.
-Mikkor találkozunk a farkasokkal?
-Kilenckor.
-Akkor el megyek fürdeni - Feleltem és ki szálltam az ágyból.

Emmett szemszöge
Nagyon boldog vagyok Larával. Sosem voltam az a búbánatos, öngyilkos hajlamú Edy fiú.
De azét Rose mikkor elment rendesen a padlóra küldött. Lara egy angyal, megváltoztatta az egész
létezésemet, pár nap alatt.Olyan mintha a másik felem lenne, nagyon vágány kis csaj.Lenyűgözött, azzal
is, hogy nagyon jól harcol.Szép, okos, vagány és jó harcos és majdnem elfelejtettem imádni való.
Nem volt semmi az sem, ahogy össze rakta, hogy mi vagyok.Büszke vagyok magamra is mert még most
is el tudok kápráztatni, egy okos farkas lányt.

Lara szemszöge
Miután végeztem kiléptem a fürdő szobából, majd hangosan szólaltam meg.
-Emmett bent vagy?
-Igen drágám - Felelte.
-ÉS fel vagy öltözve.
-Igen drágám.
-Akkor be megyek.
-Rendben drágám.-Lassan be léptem , Emmett az ágyon feküdt , és a plafont bámulta.
Rám nézett és elmosolyodott.
-Szeretlek Lara - Mondta.
-Én is szeretlek Emmett - Válaszoltam örültem , hogy ilyen barátom van mint Emmett.
Sőt ez egy életre szól és ezt tudjuk mind a ketten.Oda sétáltam és le ültem az ágy szélére.
-gyere ide -mondta és megveregette maga mellett az ágyat.
-Rendben. - Mondtam és be másztam mellé.

1 megjegyzés:

Brigi Bogyó írta...

Hello
Bocsi, hogy az előzőkhöz nem írtam, de nem voltam gépnél :D
Legalább megúsztad a kiakasztó komiaimat :D
Na, tehát.
Nagyon jó lett a fejezet.
Emmett boldoggg :D :D :D =)
Mint mindenki más is xD
Na, várom a kövit :D
Pussz