BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 2., kedd

16 fejezet :)

Mira szemszöge
-Mond Jake mi ez az erő ami vonz hozzád? - Kérdeztem mire ő nagyot nyelt.
-Mira én félek elmondani, félek , hogy el szaladnál és utána soha többet nem állnál velem szóba - Nagyon meg
lepődtem, és kíváncsi lettem.
-Jake mond el . Bízom benned
-Én alakváltó vagyok. -jelentette ki , majd be csukta szemeit.
-quileute - kérdeztem tőle mosolyogva, amin meg lepődött, de bólintott rá
-Jake én nem félek tőled. Én is alak váltó vagyok, csak nem olyan mint te.-Mire be fejeztem a mondatot
Jake szemei kikerekedtek és csak ennyit bírt mondani:
-Mesélj el magadról mindent!
-Nem Jake előbb meséld el milyen erő vonz hozzád -Jelentősen szemébe néztem, hogy lássa határozottságomat.
Nagy levegőt vett, majd bele kezdett.
-Bevésődtem veled. Te vagy a lenyomatom! -Ezt elsőre nem értettem.
-A bevésődés egy olyan dolog ami szerelem első látásra, de annál erősebb.
-Jake én annyira boldog vagyok - MOndtam és a nyakába ugrottam.
-Nos hol is kezdjem ?
-Az elején - Mosolygott rám.

Lara szemszöge
-Várj még el szeretnék neked mondani neked valamit amit élőben kellene , de nem bírom tovább -kicsit Kiváncsi
lettem mit akart, de meg szakadt a vonal. És annyira nem hajtott a kíváncsiság , hogy vissza hívjam, problémát
meg nem akarok, úgyhogy ki nyomtam a telefonom.Élvezni akartam a barátaimmal a mozizást.
-Mehetünk - Mondtam és elindultam befelé Bella mellettem jött a fiúk pedig mögöttünk.
Egy vígjátékra ültünk be két órás volt, majd nevetve jöttünk ki nagyon jó lett a hangulat.
-Lányok nem vagytok éhesek ? - Kérdezte Edy mire nevetve megráztam a fejem. Amennyi pockornt mi megettünk
egyhamar nem leszünk éhesek.
-Én sem - Mondta Bella.
-Mit csináljunk? - Kérdezte Emmett
-Menjünk haza dvd-zünk - Mondta Edy
-Rendben de nincs horror film  -Vágtam rá mire mindenkire egy újabb nevető görcs jött rá
-Pedig el fértél az ölembe - Kezdte el húzni az agyam Emmet
-Nem baj , ma nem akarok az öledbe aludni
-Nem mondhatod, hogy nem volt kényelmes - Vágta rá mire fülig pirultam.
-Na jó menjünk- Mondtam és elindultam a kocsi felé teljesen zavarban voltam.
Emmett be ült mellém és kaján vigyor ült ki a szájára.
Mire kezzemel meg fogtam állát és toltam rajta egyet.
Majd eszembe jutott a telefonom. Be kapcsoltam és három üzenetet találtam rajta ismeretlen számról.
Egyikben ez állt : Te nem egy átlagos lány vagy.
Másodikban : Különleges vagy
Harmadikban : Te többre vagy hivatott.
Mikkor ezeket elolvastam jött a negyedik amiben ez állt : ...

4 megjegyzés:

Bogi írta...

szia
ez ugye csak vicc ?????
Itt nem lehet abba hagyni.
ugye jön még egy feji ma.
Puszi

Brigi Bogyó írta...

Szia
Függővég...:P Inkább nem mondok róla semmit XD ;)
Nagyon jó lett a fejezet.
Remélem lesz ma még egy.
Pussz

Evelyn írta...

szia!

Uristen itt abbahagyni!!!!!Ugye ma még lesz folytatás?Lécci...lécci...lécci!!!!;)
Alig várom!!!!

manóó írta...

húhaa naon jóó!
rem hozol még maa sokat sokat, mert naon kíváncsi vok :))
puszkaa