BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 4., csütörtök

27 fejezet :)

Lara szemszöge
-Egy pillanat és felöltözöm - Mondta és már éreztem , hogy nincs mellettem.
-Gyorsan Emmett kérlek 
-Már kész vagyok. -Lassan kinyitottam a szemem , majd Emmett segítségével fel álltam.
-Ne vigyorogj! - Jelentettem ki durcásan.
-Nem tehetek róla
-Jó - Sóhajtottam egyet
-Szeretlek szerelme.
-Én is Emmett.-Lassan le sétáltunk, hirtelen mindenki elkapta rólam tekinteté, de hallottam,hogy kuncognak.
Csak Bella nem tudta mi a helyzet.Jobb is.
-Mi az a monokli Lara ? - Kérdezte Bella ..hát nagyszerű.
-Semmi hagyjuk ..-Sóhajtottam egyet.
-Mit nézzünk ? -Kérdeztem terelve a témát.
-Úgy döntöttünk South Parkot nézünk .
-Remek - Mondtam és már mosolyogtam.
Elindult a mese ..nagyon sokat nevettünk rajta, mikkor már a 15 -dik részt néztünk elálmosodtam.
-Nos én megyek aludni -Jelentettem ki
-Megyek veled - Mondta Emmett és fel állt.
-Jó éjt - Mosolyogtam többiekre.
-Neked is -mondták egyszerre.
Fel mentünk és ahogy le feküdtem Emmett mellé már aludtam is.


Emmett szemszöge
Káprázatos egy lány. Imádom mindig, minden helyzetben.Valljuk be nem volt semmi az ajtós alakítása.
Mikkor erre gondolok mindig nevetnem kell. Örülök és büszke vagyok magamra, hogy el tudom kápráztatni.
Meg simogattam arcát mire nevemet kezdte el suttogni.Hihetetlen, hogy egy ilyen lány szeret engem.
Körül belül egy órát alkudhatott, mikkor ébredezni kezdett.

Lara szemszöge
Ébredezni kezdtem, valahogy nem tudtam aludni, minden féleképpen csak Emmett mellett akartam lenni.
-Szeretlek Emmett - Mondtam rekedtes hangon.
-Én is Lara de aludj most.
-Nem birok. -Mire ezt ki mondtam megcsókoltam.Majd feltornáztam magam és Emmett csípőjére ültem.
Nem sokáig voltam felül ,mert Emmett le nyomott..Nem lehetek én alul gondoltam és meg próbáltam
le nyomni ami sikerült is. Ekkor ő is le akkart nyomni, de már nagyon az ágy szélén voltunk így le estünk ,
ő esett alulra majd meg szólaltam.
-Íme ismét a nő győzedelmeskedik!
-Csak azért mert el fogyott az ágy . -Jelentette ki Em.Meg csókoltam és kezeimet mellkasára tettem.
Ő pedig két kezét az én csípőmre.Csak néztük egymás arcát, nem szóltunk semmit.
-Szeretlek - Mondtam.
-Én is Lara, nagyon szeretlek.

0 megjegyzés: