BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 4., csütörtök

24 fejezet :)

Lara szemszöge

(Már reggel a kiképzés előtt..)

A nappaliban ültem Alicel és Bellával. Féltem ..DE nem attól, hogy milyen lesz a kiképzés, hanem Mira reakciójától
hiszen a saját nő vérem ellen fordultam, mikkor az meg akart védeni, de nem tehetem mást.
-Gyertek lányok induljunk a fiúkkal ott találkozunk. -Jelentette ki Alice.
-Menjünk - Mondtam bizonytalanul.
Viszonylag hamar oda értünk a tisztásra a fiúk már ott voltak és a falka is.
Szépen lassan oda sétáltam Emmetthez, aki át karolta derekamat.
Szememmel Mirát kerestem meg is találtam, Jacobhoz bújt szorosan rám sem nézett.
-Na jól van akkor kezdjük el. -Jelentette ki Jasper.
-Gyere Emmet -szólította meg páromat. Egymással Szemben álltak. Emmett erősebbnek bizonyult. Jasper pedig
taktikásabbnak.
-Na most ki jön ? - Kérdezte Alice.
-Farkasok ?-Kérdezte Japser Samra nézve.
-Rendben - Mondta Sam.
-Lara és Leah ? -Kérdezte Jasper és kettőnk közt járt a tekintete.Mind a ketten bólintottunk.
Egy fehér fölső volt rajtam és egy farmer nadrág. Az át változásom során ez a két ruha szét szakadt.
Leah el ment emberi alakban ,de már farkas ként szaladt vissza. Látszott rajta, hogy indulatból fog
támadni, megérezte. Tudtam, hogy taktikáznom kell, és inkább védekeznem mint támadnom.
Sokan mondták, hogy okos vagyok, nem hittem nekik..De egyre jobban érzem, hogy nem vagyok sík hülye.
Leah nagy lendülttel ugrott felém, kitértem előle, majd gyorsan meg fordultam, hogy szembe legyek vele,
ekkor még nem igazán tudta fel fogni , hogy mi történt , meg fordult és farkas szemet néztünk.
Mérgesen fujtattot és újból nekem ugrott...újra kitértem útjából, de most gyorsabban fordultam meg és rá
ugrottam, mancsomat nyakra tapasztottam, hogy ne tudjon fel állni.
-Szép volt Lara - Mondta Jasper.
-Nem is kell annyira félteni ..- Nevetett Alice.Erre Emmett meg forgatta szemeit.Leah el szaladt és már
emberi alakban jött vissza. Aztán én is vissza változtam, ugyanolyan fekete ruha volt rajtam, mint eddig
mikkor vissza változtam. Lassan Emmetthez sétáltam és össze kulcsoltam kezeinket.
-Nagyon szép volt Lara - Mosolygott rám Sam is amin meg is lepődtem.
-Köszönöm. -Mondtam szerényen.
-Lara állj ki ellenem is - Szólalt meg most először keményen...Mira.

3 megjegyzés:

Szörcsi írta...

Nemáár... Mira nem lehet ilyen hogy haragudhat rá?:( jajjj...:( nagyon szupii, amúgy, alig várom a folytatást!:))

Névtelen írta...

Az uj fejezetek nagyon jok!Imadom okket!Remelem Mira es Lara Kibekul,hisz testverek!:)
Nagyon varoma a folytatast!
Puszi,Kinga!

Brigi Bogyó írta...

Szia
Végre tudok írni...xD
Mira hogy haragudhat rá? :S
Kezd elmúlni a testvérszeretet? :( :S ;)
Na, amúgy nagyon jó lett. Nem gondoltam volna, hogy Lara ilyen jól harcol. :D xD
Nahm, várom a kövit. Pussz