BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 6., szombat

36 fejezet :)

Lara szemszöge
(Másnap Reggel)
Emmett mellkasán ébredtem fel.Nagyon jó volt a tegnapi üvegezés.Mára dvd-zést terveztünk.
Alice programjait mindig élvezem, mert nagyon jó családiasat tud csinálni.Igazán ért a szervezéshez.
-Jó reggelt - Mosolygott rám Emmett.
-Jó reggelt. -Mosolyogtam rá.
-Ma itt volt Charlie ..szeretné ha haza mennétek mind a ketten.
-Igen már igaza van.Nagyon sokat lógtam már a nyakatokon. -Mondtam elgondolkozva
-Nem, dehogy te sosem zavarnál - Vágta rá, mire elmosolyogtam és megcsókoltam.
-Megyek le fürdök. Jó? -Mosolyogtam rá.
-Rendben.
-De kérlek Emmett, mire be jövök legyél felöltözve.
-Rendben - Mondta és kuncogni kezdett. Elő kerestem ruháimat aztán be mentem a fürdőbe.
Most tíz percig áztattam magam, majd megtörölköztem és fel is öltöztem.Meg szárítottam, újdonsült hajam,
majd elő vettem Hello Kittys fogkefém , és megmostam fogaimat. Frissen léptem ki a fürdőből.
Majd be léptem a szobába,Emmett az ágyat vetette be.Oda léptem hozzá és megöleltem.
Ekkor meg csörrent a telefonom. Mira neve volt a kijelzőn.
-Szia CSajszi ..-Kiáltottam a telefonba.
-Szijaaa - Kiabált nevetve.
-Mit szeretnél ?
-Beszélni veled. Találkozhatnánk valahol? -Kérdezte bizonytalanul.
-Valami baj van Mira ? - Kérdeztem komolyan.
-Baj nincsen, de szeretnék veled beszélni. Találkozzunk az egyik kajálda előtt ok ?
-Rendben,de velem Emmett is jön nem baj? -Kérdeztem.
-Nem persze, hogy nem baj. - Hallottam hangján, hogy mosolygott.
-Rendben, akkor három kor a pizzéria előtt?
-Oké , szia.
-Szia. -Elköszöntem és letettem a telefont.
-Három kor eljössz velem a pizzériához ? -Kérdeztem meg Emmettől.
-Persze kicsim. - Felelte át ölelt és megcsókolt.
-Szeretlek.
-Én is szeretlek Lara.

5 megjegyzés:

Vic írta...

első komi
mit akarhat mira?!
siess mielőtt beindul a fantáziám
es am meg tök cuki rész lett
puxyVIC

Vivi írta...

Szia.:)
Mit szeretne Mira?:O
Siess*-*
Vivi

Muki írta...

Vajon mit akarhat?:P Siess.:D

Alicia írta...

Szia!
Nagyon jó fejezett lett imádlak téged csajszi nagyon jól írsz istennő vagy:D

Szörcsi írta...

jajj de bírnám, ha egyszer emmett csakazértsem lenne teljesen fölöltözne...XD *elgondolkozik....*