BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 3., szerda

22 fejezet :)

Lara szemszöge
Meg lepődtem nagyon ezen a dolgon .Egyrészt örültem, más részt nem.
Örültem , mert tiszteltem mindig is a farkasokat. De annak már kevésbé,hogy
 vámpírok ellensége vagyok , de biztosra veszem , Emmettel meg oldjuk mert
a szerelem nem ismer határokat.Elmélkedésemből a legidősebb farkas rántott vissza a földre.
-Még be sem mutatkoztam az én nevem Sam és én vagyok az alfa.
-Én Lara Lillyen Swan vagyok.
-Ekkor meg csörrent a telefonja.-Mivel ki finomult a hallásom hallottam minden szót. Találkozni akarnak egy
semleges területen.Egy mezőre esett a választás.
-Velünk jöttök ?- Kérdezte tőlünk Sam.
-Igen -Válaszoltuk egyszerre nő véremmel..
-Rendben induljunk. -A falka elindult és mi is egymás mellet ballagtunk Miával.
Hamar oda értünk még Cullenék nem voltak itt.
Nem telt bele 3 percbe és ide is értek. Egyből Emmethez szaladtam. És megöleltem.
-A Volturi tudni szeretné, mért nincs még át változtatva Bella, ide fognak jönni.- mondta Carlisle.
Erre a kijelentésre az egész falka felmordult.
-Ha harcra kerülne a sor ki állnátok e mellettünk ? - Kérdezte halkan.
-Nincs más választásunk. Bellát meg kell védenünk. -Jelentette ki Sam.
-Rendben. Köszönöm. Jasper már sokat harcolt szeretnénk ha egy két reggel össze jönnénk ezen a mezőn
edzeni -Mondta Carlisle.
-Rendben -Mondta Sam.
-Most viszont én szeretnék mondani valamit. Jelentettem ki . Minden szem rám szegeződött.
-Farkas vagyok -Ejtettem ki bizonytalanul ezt a szót.
-MIii te is kutya vagy ? -Kérdezte Emmett ..ez a kérdés rosszul esett tőle.
-Zavar ? -Kérdeztem sírástól elfojtott hangon.
-Igen - Mondta ki keményen mire át változtam és rohanni kezdtem az erdőbe.
Mira utánam szaladt...



Emmett szemszöge

Sajnálom, hogy ezt látnotok kellet.Muszáj távol tartanom őt a harctól hiszen ő az életem.
-Meg értjük - Mondta Sam
-Akkor holnap reggel itt ..- Jelentette ki Carlisle.
-Rendben. -Mondta Sam tömören és elindultak vissza a saját területeikre.
-Hülye vagy - Mondta Alice és elszaladt valószinűleg Lara után.
-Tudom, de meg kell védenem.
-Ez nem megoldás Emmet - Mondta Edward.
-Megbántam már mert szeretem .
Utána rohantam egy kis idő múlva meg láttam őket. Alice mellet Lara és mellette Mira üldögélt emberi alakban.
Mikkor Mira meg látott morgott egyet és farkassá változott.Nem akartam bántani hiszen fájdalmat okoznék azzal
Larának. Majd olyan dolog következett amit álmaimban sem gondoltam volna.

2 megjegyzés:

Szörcsi írta...

mi történt?:OOO folytiit!! nagyon szupi, hogy ilyen sok friss van:O imáádlak!!!

Dorcy írta...

köszi :) és én is imádlak (L):