BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 12., péntek

52 fejezet :)

Paul szemszöge
Körülbelül már egy fél órája sétálhattunk, sok mindent meg beszéltünk.Mesélt eddigi életéről, valamint arról,
hogy hogyan változott át.Nem lehet könnyű az ön uralom, de neki és a Culleneknek sikerült eddig.
Nem hiszem , hogy könnyű neki most éppen mellettem állni, hiszen az én ereimben is vér csorog.
Szemei még narancs sárgásak és nem feketék, tehát bírja.Bella már le is hordta cuccait Billiékhez, apjával is meg
beszélte ezt.Oliviát pedig elkísérem a határig, aztán pedig együtt le visszük hozzám a csomagjait.
Szerintem eléggé meg kedveltük egymást. Már nem feszült egyikünk sem.


Olivia szemszöge
Nagyon kedvelem Pault, vicces egy egyéniség.Most, hogy hozzá kell költöznöm, kicsit félek, mert félek, hogy nem
lesz elég önuralmam ehhez.Most elhozzuk csomagjaim, Paul ebben is segít nekem.Nem tudom mi ez a különös érzés
amit már most érzek iránta.De majd idővel ennek a végére járunk.

Bella szemszöge
Most le kell költöznöm Billihez, mert Edwardék Volterába mennek. Van egy tervem, ami biztosra be váli.
A szőke vámpír nő Olivia fog ebben nekem segíteni remélhetőleg.Most nem nincs itt se Edward se Carlisle és talán
sikerül.Nagyon remélem.A következményekkel pedig nem akarok most foglalkozni, azzal rá érek később.
Na de ezzel most még ne foglalkozzunk.Jake már nem igazán foglalkozik velem , azóta, hogy megtalálta a párját,
de ez nem rossz, mert ő boldog.Edwardal én is meg vagyok, de még mindig nem szeretne velem lefeküdni,és ez
azért bánt, mert ilyenkor eszembe juthatnak azok a dolgok, hogy nem kíván.Mostanában nem is erőszakoskodttam
ezzel a témával, kezemet tegnap újra meg kérte, én pedig megint nemet mondtam, még nem vagyok erre felkészülve.
Ez mondjuk érdekes nálam, hogy vámpír szeretnék lenni, de a házasságtól félek. Szeretem , de még nem szeretnék
hozzám menni. Minden egyes alkalommal mikkor megkéri kezem, jobban elbizonytalanodok, talán igent kellene
mondanom ?Már egyre közelebb járok, az igenhez, és ez szerintem jót jelent. Egyre felkészültebb vagyok.
Ez most nem úgy jön, hogy eldöntöm, hogy legközelebb igent mondok, sosem gondolkoztam ezen még előre.
De most már úgy érzem jöhet nemsokára a házasság is.
-Kész vagy lehordtál mindent ?-Kérdezte Billy gondolataimból kizökkentve.
-Igen Billy kész vagyok. Segítsek neked valamit?- Kérdeztem.
-Nem kell köszönöm,amit kellet volna az a főzés, de Mira már meg csinálta. -Mondta mosolyogva.Igazán kedves
lány ez a Mira én még nem ismerem annyira, de biztosan kedves és segítőkész.
-Jól van akkor, majd ha kell valami segítség szóljatok -Mosolyogtam el.
-Rendben, min gyárt jön haza Jake is majd ö segít, fel hurcolkodni, most menj be és keresd meg Mirát.-Mondta és
"elszáguldott"(ezt nem hagyhattam ki XD) mellőlem.

6 megjegyzés:

Alicia írta...

Szia!

Első kommi:D
Mi lehet Bella terve?? Csak nem az hogy Olivia vámpírrá változtatja?? Nagyon kíváncsi vok. Siess a kövivel:D

Vivi írta...

Szia:)
Nagyon tetszett:)
Bella készXD most tényleg azt akarja,hogy Olivia változtassa át?:O:D
Várom a következőt=)
Vivi

Vic írta...

hell[o]
most komoly?!
bella edy párosteljes ellentetje
a lillyen emmett párosnak
mindennel várnak ott meg bele csapnak a közepébe haláli puxy osi

Brigi Bogyó írta...

Szia Csajszim!
Nagyon jó lett :D
Mikor lesz AZ a rész? :D ;)
Már nagyon várom :D
Siess a kövivel :D
Pucca

RiRi írta...

Cya!!!!!!!!!!!!

Bocsánat hogy tegnap nem írtam de, tanulok.Na mind a két feji nagyon jó lett.Mi Bella terve?Ezzel nagyon kíváncsivá tettél!Paul bevésődött!Am nekem is van egy olyan sejtésem mint akik előttem írtak hogy, Bella meg akarja kérni Oliviát hogy ő változtassa át.Na mind1!Siess a kövivel mert megőrülök!
Pussz bebike98

Szörcsi írta...

Nagyon szupper lett:D