BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 1., hétfő

12 fejezet :)

Lara szemszöge
Mind a hatan a földön voltunk kiterülve.Nagyon élveztem az egészet.
-Aludnotok kellene - szólalt meg Edward.
-Kellene , de még nem akarunk - szólaltam meg mire Mira is bólintott.
-DvD-zünk -Szólalt meg Emmett is .
-Én Benne vagyok - Válaszoltam
-Én is -mondta Mira
-Akkor gyere Jas keresünk valamit - Mondta Alice, majd  felállt és maga után húzva Japert ki mentek a szobából.
-Gyertek menjünk le mi is -Mondta Edward majd fel állt és fel segítette  Mirát Emmett pedig engem.
Lassan elindultunk le a lépcsőn, majd a nappaliba mentünk.Két kanapé és egy fotel volt.
Jasper És Alice leültek egy kanapéra a másikra Mira és Edward a fotelba helyet foglalt Emmett én pedig
leültem a fotel karfájára.Horror filmet néztünk egy félelmetes résznél ugrottam egyet és beborultam
Emmett ölébe, annyira meg ijedtem, hogy kikászálódni se tudtam. Nagyon hülyén éreztem magam.Emmett csak
mosolygott rajtam, de egyáltalán nem segített. Így úgy döntöttem ott maradok kényelmesen elhelyeztem magam
és néztem tovább a filmet.

Reggel egy ágyban ébredtem fel, mellettem Mira szuszogott. Talán ez lehet a vendég szoba.
Felültem és eszembe jutott, a tegnap este. Hülyén éreztem magam,de élveztem kényelmes volt Emmett ölébe
feküdni.

Mira szemszöge:
Egyszer csak azt vettük észre, hogy Lara Emett ölében van és próbál kimászni de nem tud.Ezen mindenki jót
mosolygott, még Emmett is. Rá jöttem, hogy az én Larám Emmett számára sem közömbös, mivel nem segített neki
kimászni élvezte a helyzetet.Lara nem próbállkozott tovább, fogta magát és elhelyezte magát kényelmesen
a nagy mackó ölében.Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy valaki szuszog. Meg hallottam hiszen annak
köszönhetően ami vagyok kifinomult a hallásom, a szaglásom és a látásom.
Azt tudom, hogy Cullenék Vámpírok és hogy állatokkal táplálkoznak, de előttük sem fedhetem fel magam még.
Nem féltem tőlük Larát, mert ha elfajulna a helyzet meg tudom védeni.
-Fel viszem - Törte meg Emmett halk hangja a csendet.
-Én is megyek - Már fáradt voltam.Így Emmeték után kullogtam.
Nem kívántam jó éjszakát hiszen ők nem alszanak. Tudom hogy Edward az olvasó, de hála istennek a fajtánkra
nem hat semmilyen vámpír képesség ha azt éppen nem akarjuk. Jasper az érzelmeket tudja befolyásolni nem akartam,
hogy rá jöjjenek így, hagytam, hogy Jasper érezze amit érzek.DE Edwardnak nem adtam szabad utat a gondolataim
felé.Mivel én nem ember vagyok hanem ....

3 megjegyzés:

Evcu írta...

juj hát végre idáig is eljutottam :D
vajon mi lehet Mira?:O
foggalamm sincs:o
de az előző fejibe valami szöget ütött bennem..
ugye nem akarod összehozni Edwardot és Mirát...O
bocsi csak én nem igazán szeretem az ilyen lépéseket..de a te döntésed :P
és köszi még egyszer hogy kitettél én is kiteszlek mindjárt :P
puszi xoxo

Dorcy írta...

szijah :) Igen eljutottunk idáig is és még fogun tovább is jutni :):P
Hát Mira és Edward kapcsán pedig majd figyelj :):P Remélem tetszeni fog:D

Szalai Cintia írta...

Te kis álszent!
Pont a legizgisebb résznél kell abba hagynod?
Csináltam én valaha ilyet veled?xd
Mindenesetre nagyon jó volt,ki nem néztem volna Larából,hogy így beijed egy horrorfilm láttán..
Puszy Isy