BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 3., szerda

20 fejezet :) El jött ez is :P:)

Lara szemszöge
-De nekem le kell mennem La Psuhba beszélnem kell Mirával -Mondtam halkan a hallottak után.Erre Emmett
fel mordult, mire a többi cullen bocsánat kérően rám nézett.
-Sajnálom - Mondtam és elindultam kifelé Emmettet magam után húzva.
-Emmett sajnálom, de le kell mennem.
-Rendben de bármi baj van hísz.Lekísérlek a határig.
-Ígértem.. -Mondtam és meg fogtam kezét és elindultunk. Az úton nem szóltunk semmit.
-Szeretlek - Mondta és meg állt ..gondolom itt lehet a határ vonal.
-Én is - Még egy utolsó csókot váltottunk és elindultam Előre
Viszonylag hamar a parthoz értem ott pedig egy sereg fiúval találkoztam.
-Sziasztok véletlen nem láttatok erre egy kicsi termetű, hosszú barna hajú lányt?-Kérdeztem
barátságosan mosolyogtam rájuk.
-Csak nem Mirára gondolsz ?- Kérdezte meglátásaim szerint a legidősebb.
-DE igen ő a legjobb barát nőm. - Vágtam rá.
-Black házba vannak elkísérjünk?- Kérdezte egy másik
-Az jó lenne, mert  nem tudom merre vannak.
-Rendben. - Mondták és elindultak én pedig követtem őket.
Egyszer csak meg csörrent a telefonom. Ismeretlen szám.
-Igen tessék ? - Szóltam bele bizonytalanul.
-Lara jól vagy ? - Kérdezte egy férfi egyből rá jöttem ki az.
-Emmett mi a bajom lehetne ? - Kérdeztem mire a fiúk egymásra néztek.
-Bármi..
-Szeretlek, de most le teszem.
-Én is szeretlek -Mondta és kinyomtam a telefont.
-Emmett Cullen?- kérdezte a legidősebb.
-Igen! Mért?- Kérdeztem vissza..
-Nem jó társaság a Cullen család egy embernek. - Mondta bizonytalanul a leg fiatalabb.
-Köszönöm, hogy figyelmez tettetek. DE nincs szükség rá. Ismerem őket.
-DE hidd el jobb lenne ha meg fogadnád a tanácsunkat- Makacskodott az egyik. Ekkora már kiborultam kicsit.
-Nos attól mert még a ti fajtátok ellenséges. Attól még nekem nem muszáj a farkasok mellé állnom.
Számomra nincs különbség farkasok és vámpírok közt. Elhiszem hogy ti vagytok a jó fiúk, de általában a lányok
a rossz fiúkra buknak - Vágtam vissza nekik majd kacsintottam egyet rájuk. Lehet ez egy kicsit sok volt,
de tanulják meg az én Mackómat nem szólhatják le így elmosolyodtam.
-Te azt sem tudod mit beszélsz. Az életedről van szó és te itt jó és rossz fiúzol.-Mondta a legidősebb.
-Nos képzeld elég sok mindent tudok a farkasokról és a vámpírokról is . Elég sok quileute könyvet olvastam már
a különböző legendákról.-Vágtam vissza mire a srácoknak le esett az álla.
-Értem a te életed és a te döntésed a barát nőd jól választott. - Mondta és elindult egyenesen a fiúk utána.
Meg álltam és gratuláltam magamnak, mert most itt állok se társaságom se vezetőm, és azt sem tudom hol vagyok.
-Nem jössz ?  -Kérdezte vissza mire én elkezdtem feléjük szaladni.
-Köszönöm - Mondtam.
Ekkor hirtelen borzalmas fájdalom nyilallt a vesémbe majd a gerincembe és tovább ment.
Nagyon fájdalmas volt ,le görnyedtem a földre és sikítani kezdtem.
Éreztem, hogy két forró kéz felemel és elindul velem. Olyan érzésem volt, mintha kiakkarna belőlem törni valami.
-Tegyétek le most ! Menjetek a közeléből gyorsan. -Ordította barát nőm ekkor meg szűnt a fájdalom, de
furcsa érzésem volt mintha én nem is én lennék.

2 megjegyzés:

Szörcsi írta...

áááááááá itt abbahagyni!! ugye lesz még folytatáás???!:))) imáádlak! nagyon jó töri:D

Brigi Bogyó írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!
Meg fogok őrülni! Itt abbahagyni? te azt akarod, hogy öngyilkos legyek?? :O
Tehát, NAGYON várom a folytatást!
Remélem mi hamarabb lesz.
Egyrészt azért, mert kíváncsi vagyok a folytatásra.
Másrészt pedig megőrülök. :D xD
Amúgy nagyon jó lett. :D
Pussz