BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 13., szombat

53 fejezet:)

Lillyen szemszöge
Olivia már le is költözött lapusba és most mi pakolunk, mert hajnalban indulunk. Repülővel megyünk.
Emmett kicsit ideges, mert félt engem.Meg értem , mert nem kicsit elbánt velem a szőke is.
De az is hiba volt. De ezt már nem firtatom már megtörtént.
-Szeretlek Emmett.- Mondtam és mosolyogtam szerelmemre.
-Szeretlek Lillyen - Mosolygott ő is majd lassan oda sétált hozzám és megcsókolt.
Hamar össze pakoltam minden szükséges holmit.Ruhákat nem igazán pakoltam, mert ismerem Alicet.
Ahogy elnéztem Emmett sem igazán pakolt sok ruhát.Ő is inkább a szükségesebb holmikat rakta el.
Alice természetesen három  Böröndöt pakolt tele, még mi egyet -egyet.
-Alice mennyi cuccot hozol már ? -Kérdeztem meg vigyorogva.
-Sok holmi kell. -Vigyorgott ős is.
-Amúgy milyen néven is leszek akkor? - Kérdeztem.
-Jajj elfelejtettem meg csináltam papírjaidat. Lillyen cullen -Mosolygott Alice.
-Köszi Alice.-Mondtam és megöleltem nővérkémet.
-Reggel indulunk Lillyen most egyél és menj aludni - Mondta kedvesen Esme.
-Nem vagyok éhes, de megfürdök és már megyek is aludni- Mosolyogtam anyámra. Igen Esme az én anyám.
Fel mentem le fürödtem és mire a szobába mentem Emmett már bent is volt.
-Szeretlek -Mondta amin jót mosolyogtam.
-Én is szeretlek -Mosolyogtam.Be másztam mellé az ágyba és elnyomott az állom.
(Már reggel)
Reggel Emmett keltett fel.
-Ébredj szerelmem.-Mosolygott rám és cirógatta arcomat.
-Fent vagyok -Mondtam ki keveredtem az ágyból és be mentem ruháimmal a fürdőbe.
Felöltöztem fogat mostam, és beszárítottam a hajamat is. Ki léptem a fürdőből és meg csókoltam szerelmem.
Többiek már a reptéren vannak a csomagokkal. Gyere siessünk.Mondta fel kapott és elkezdett velem rohanni.
Imádtam a sebbeséget. Élveztem szerelmem közelségét is.
-Meg jöttünk -Mondta Emmett.
-Igen azt hiszem meg jöttünk- Mondtam és közben alig tudtam meg állni amin a többiek jót derültek.
-Na jó tíz perc és indul a gépünk. Még időbe jöttetek.-Mosolygott Alice.
-Remek-Mosolyogtam.
-Itt vannak a jegyeitek -Mondta Jasper és a jegyeket át nyújtotta nekem. Felszálltunk a gépre és kényelembe
helyeztük magunkat.

5 megjegyzés:

Brigi Bogyó írta...

Szia
Mi lesz ott? Mi lesz ott? *izgatott fej*
Köszi, hogy feltetted nekem minél előbb :D (L) Igaz, bevetetem a boci szemeket, de ez nem lényeg. :D
Tehát, Csajszim, nagyon jó lett. :D
Pucca:
Az idegesítő barátnőd, aki kiakaszt msn-en. :D (L)

Névtelen írta...

Szia.

Na mi lesz Volterrában? Mit fognak ott csinálni amúgy? :O Na 8. :D
Nagyon aranyosak Emmették. :)
Izgatott vagyok hogy mi lesz.

Puszi: And

RiRi írta...

Cya.(ma már másodjára. ) :D
A feji nagyon jó lett.Kíváncsi leszek/vagyok mi lesz volterrában.Remélem nem lesz semmi baj.Alice és a csomagolás.:)
Em és Lillyen nagyon jó páros.
Várom a folytit!!!
Pussz bebike98

Vivi írta...

Szia:)
Nagyon tetszett:)
Alicen mosolyognom kellet:D Ő AliceXD
Emék aranyosak...
Kíváncsi vagyok mi lesz Volterrában;)
Siess:D
Vivi

Szörcsi írta...

wáá mi lesz??:D ;)