BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 6., szombat

41 fejezet :)

Lara szemszöge
(Edward nyalása után )
-Nézzünk meg valami filmet. -Jelentette ki Edward. Szerintem már elege volt az üvegezésből.
-Nem én és Lara és Bella elmegyünk vásárolni - Jelentette ki Alice.
-Remek - Mondtam boldogan
-Csodálatos - Szólalt meg Bella unottan.
-Nem akarsz jönni Bella ? -Kérdezte Alice bánatosan.
-Nem igazán - Felelte Bella és elhúzta a száját.
-Nem baj Alice el leszünk mi ketten is , Bellának meg hozunk majd valamit. -Vigasztaltam Alicet.
Bella mosolyogva rám nézett.
-OKé, Kész vagy ? - Kérdezte türelmetlenül Alice.
-Igen mehetünk is.
-KI mentünk be ültünk a kocsiba és már mentünk is.
-Ki találtad már mit fogsz mondani Charlienek ?- Kérdezte Alice.
-Nem még nem. Ez annyira bonyolult..
-Igen de itt van egy lehetőség.
-Igen tudom, az hogyha elküldöm a Swanokat.
-Igen így van. Na és mit veszünk ? - Kérdezet Alice.
-Nem tudom, szerintem most vásároljunk be cipőkből.
-Rendben- Akkor irány egy cipő bolt. Megálltunk egy óriási bolt előtt , be mentünk, majd fel mentünk az ötödik
emeletre ami tele volt cipőkkel.
-Gyere - Húzott Alice a szebbnél szebb csizmákhoz ,de engem a mamuszok csábítottak.
-Alice én nem csizmát veszek hanem Mamuszt !!
-Mii ezt verd ki a fejedből. -Kiléptünk a boltból, mind a kettőnknél két nagy szatyor, Alicében csizmák,
cipők még az enyémben csak mamuszok.Alicet teljesen kiakasztottam. Eldöntöttem, hogy egy ideig mindenhova
mamuszba fogok menni ..csak hogy kiakasszam Alicet.
-Gratulálok Lara.
-Köszönöm Alice - Mosolyogtam rá pimaszul.
-Nem tudom mi tetszik neked a mamuszokban
-szeretem a mamuszokat , kényelmesek.
-De nem utcai viseletre.
-Valakinek el kell kezdeni.

3 megjegyzés:

Brigi Bogyó írta...

Szia
Hát...jó ötlet volt ez a mamusz divat :D
Nagyon jó lett.
És ez a csigusz-os mamusz :D Nem vagy semmi te Csaj :D
Pussza
Ui.: Ugye siecc a kövivel? :D

Muki írta...

Csigusz mamusz<3 wáá nagyon jó lett! siess

Szörcsi írta...

Csiguuuusz!!! Mamusz divat?:D király!:D siess a folytivaaaal!!*-*