BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 5., péntek

30 fejezet :)

Lara szemszöge
Elindultunk a  kiképzésre.Mire oda értünk a falka még sehol sem volt.
-Lara farkasként harcolsz csak jól vagy pedig ember ként is ?- Kérdezte Jasper be vallóm nem tudom..
-Nem tudom Jas tegyünk próbát.
-Rendben Alice? -Nézett kedvesére.
-Oké . -Szembe állt velem és el kezdett felém szaladni , egyszerűen utána jött minden.
El ugrottam, majd fel ugrottam egy ágra, meg álltam ott.
Alice csak nézett, majd fel ugrott utánam.Kecsesen le ugrottam.Alice is kezdett bele rázódni.
A harcunk a végére már szinte egy bemutató showra kezdett hasónlitani. Mind a ketten élveztük,
hogy együtt "táncolhatunk".
-Ezt a tündér létnek köszönheted - Mondta Mira mosolyogva. A nyakába ugrottam.
-Lenyűgözően balettoztál. -Nevetett.
-Na ne szemétkedj - Böktem oldalba.
-De alice sem volt semmi. -Mosolygott barát nőmre.
-Köszi- Alice is nevetett.
-Lara mi emberként is jól tudunk harcolni mert, tündérek vagyunk.
-Értem. - Kiképzés hamar véget ért..Holnap valószinűleg már sor kerül a harcra.
Készültünk elő, meg beszéltük a taktikát is. Én nem fogok először még át változni de Mira már úgy jön.
Emmett nem igazán, örült annak, hogy én is harcolok , de még nála is jobb harcos vagyok.
Teljesen ki dolgoztuk a taktikát is. Először Csak a Culenek lesznek , és én. Majd sorban fel sorakoznak
a farkasok.Teljesen ki dolgozott tervel állunk a Volturi elé.Nem fogok átváltozni, ha nem kell.
Carlisle megpróbálja nyugodtan és békével elintézni a dolgot.El hívtuk a Denail klánt is
akik szívesen segítenek a családon. Nem rég csat lakozott hozzájuk Alexisz aki pajzsot tud emelni
maga és hozzá tartozói közé. Így biztosra veszem nem veszthetünk.Rám és Mirára nem fog hatni a pajzs ,
sem más vámpír képesség.Emmett még ezen is kiakadt, mert nagyon félt.Pedig semmi oka rá.
Volturiról sokat hallottam már. Aro a király, ő uralkodik. Kíméletlenek. Emberek vérét szívják.
Rengeteg katonájuk van,Aro szinte vadássza a különleges képességű vámpírokat.És ettől erősek.
Jane-t emelték ki a legjobban. Ő képessége az, hogy fájdalmat tud okozni, neki van egy iker testvére
Alec aki pedig el tudja venni az emberek látását, hallását.Demetrie aki nyomkövető, meg tud találni bárkit.
Félix aki olyan erős mint Emmett, ők a főbb testőrök. Nyakukban egy V alakú medál log.
-Lara le jönnél egy percre ? - Hallottam meg Carlise hangját.
-Igen megyek Feleltem le mentem az egész család a nappaliban ült bele értve Bellát is.
-Szeretnénk neked adni valamit - Mondta Carlisle majd felém nyújtott egy kis dobozt.
-Köszönöm. - kinyitottam és egy nyaklánc volt benne amin a Cullen család címere volt.
-Köszönöm - Mondtam és be ugrottam a család fő nyakába utána pedig megöleltem mindenkit.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezek a fejezetek irto jok!
Imadom oket!:D
Emmetek annyira aranyosak!
Aleg varom a kovetkezo felyezetett!
Puszi,Kinga!

Brigi Bogyó írta...

Sziaaa
Be vagyok zsongva :D
Olyan jóó, hogy tudnak emberként is harcolni :D
Na, várom a harcot (mármint ha lesz egyáltalán :D)
Ha lesz, reménykedem, hogy nem sérül meg a "jók" közűl senki.
Na, tehát. Jó lett a fejezet. =)
Pussz

Alicia írta...

Szia! juj ez a fejezett irtó aranyos lett remélem lesz ma még fejezett:D

Szörcsi írta...

nagyon jóó lett!:)) de szerintem nem mondok vele újat..:D

Dorcy írta...

KÖszönöm nektek (K)(L):P
és ma még lesz friss :P