BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 6., szombat

40 fejezet :)

Lara szemszöge
-Gyerekek én most indulok az árvaházba. -Köszönt el Esme.
-Szia - Köszöntünk mindannyian el tőle.
-Én pedig be megyek a kórházba Sziasztok - Ment el a család fő is.
-Mit csináljunk ?  -Kérdezte Bella..
-Én már tegnap elterveztem -nevetett Alice és elő vett egy üveget , egy flakon tejszinhabot.
-Oké - Mondtuk és már szaladtunk is be játszani.
Körbe ültünk majd meg beszéltük a szabályokat.
-Ha nem csinálod meg akkor büntetésből le kell venned egy ruha darabot és mi mondjuk meg mit.
-Rendben -egyeztünk bele.Először Alice pörgetett és a pörgetés rám és rá esett..
-Felelsz vagy mersz ? - Kérdezte Alice először úgy gondoltam inkább felelek.
-Felelek. 
-Szűz vagy még?
-Na de Alice ezt nem kérdezheted meg.
-Naaaa akkor vetkőzés ha nem válaszolsz.
-J ha akarod tudni még igen.
-Remek.. pörgess.. -Pörgettem és Jasper és emmett közé került az üveg.
-Felesz vagy Mersz ? - Kérdezte Jasper szerelmemtől.
-Merek - vágta rá.
-Rendben, mivel nem a legjobb ízű számunkra a tejszín hab , így nyalogass tejszín habot Lara hasáról.
-Miii ? Nem !
-Lara azt akarod Emmett vetkőzzön ? -Kérdezte Alice
-Jó igazad van inkább ne. - Alice felhúzta a pólómat és fújt tejszinhabot. Kicsit kellemetlen volt
először. Majd Emmett közelebb hajolt és nyelve ahogy érintette bőrömet , szinte perzselni kezdett az egész testem
nagy nehezen, de kibírtam és ő is a tejszín hab nyalást.
-Finom volt? -Kérdezte nevetve Edward Emmettől.
-Igen Edy nagyon - Ekkor kedvesem pörgetett, és Edward és ő közé esett az üveg . Ekkor Emmett szája kaján
vigyorra huzodott..
-Nyaljál tejszinhabot Jasper hasáról -Mondta ki nevetve és már mi is nevetni kezdtünk.
-De hogy is ..
-Edy akkor add csak ide a gatyád. - Erre mindenki nevetésbe tör ki kivéve Edy.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez szupcsi fejezet volt!
Vicces is!:D
Puszi,Kinga!

Brigi Bogyó írta...

SZia
Ez tényleg jó volt :D
Mint mondtad :D :P
Szegény vámpírok,tejszínhabbal kellett jól lakniuk :D :D =)
Nagyon jó lett. Mielőbb hozd a következőt.
Pusssz

Névtelen írta...

Szia! jujjj, ez nagyon nagy volt... szegény edward....:P:P remélem, hamar jön a kövi:) puszi: Flóra

Bogi írta...

szia
nagyon jó lett puszi.

Muki írta...

Frisset !! Imádom^^

Szörcsi írta...

Ááá! Nyaljál tejszínhabot jasper hasárólxD
ÁllatixD

Alicia írta...

ááááááááááááá xdd ez nagyon jóó lett imádlak csajszi:D