BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 4., csütörtök

28 fejezet :)

Mira szemszöge
Nagyon jól telnek a napok Jacobbal.Lara is nagyon jól fogadta a farkas létet.Már nem haragudtam rá az
Emmettes incidens miatt, valószínűleg én is azt tettem volna amit ő.
-Szeretlek - Hallottam meg Jake hangját.
-Én is szeretlek, de aludj. - Mondtam és meg simítottam az arcát.
-Te mért nem alszol? - Kérdezte meg
-Nem tudok aludni. - Feleltem nemes egyszerűséggel.
-Akkor én is fent maradok veled.
-Szeretlek
-Én is szeretlek Mira.-Ahogy ezt ki mondta ajkaink csókban forrtak össze.
Szorosan hozzá bújtam, majd lassan elnyomott az álom.


Rosalie szemszöge
Nem nagyon örülök ennek az új nőnek. Majd valahogy ki gólyozom. De Aroval egyre jobban haladok.
Már sok mindent meg beszéltünk. Ami elég meg lepő rengeteget kérdez a Cullenekről, én pedig próbálok kitérni
a válaszok elől.Az a baj , hogy most vetéj társam is akadt, bár nem mondanám, őt vetéj társnak, inkább
csak egy kisebb akadálynak amit simán átlépek, de ahoz kicsit jobban meg kell erőltetnem magam.
Nem elég már a testemet használom.Vagyis úgy fejezném ki magam, hogy a szám.Ma este meg fog történni a
"nagy" lépés ..Demetrie is egyre gyanakvóbb és egyre jobban le akar velem feküdni.De most még én nem akarok
vele elég lesz nekem kibírni ma este Aroval. Be mentem a fürdö szobába fel vettem egy csipkés fehérnemű
szettet persze piros volt.Magamra terítettem egy köntöst,és már indultam is Aro szobájába. Meg könnyítette, a
dolgom, hogy Felix, Demetrie,Jane, Alec, és az új csaj küldetésen vannak.
Lassan közeledtem a szobája felé, majd halkan bekopogtam.
-Tessék.
-Én vagyok az Rose ..-mondtam és be nyitottam. Ahogy rám nézett szemei éj feketén kezdtek csillogni,
nadrágja kezdett szűk lenni.Lassan kezdtem le venni a köntöst, hogy nekem is legyen már valami
szórakozás, hogy húzhatom Aro agyát.Hirtelen a falhoz nyomott le tépte rólam a köntöst , nem tetszett neki,
hogy játszottam.

Aro szemszöge
Egyszer csak Rosalie lépett be a szobámba, csak egy köntös volt rajta, hirtelen olyan vágyat kezdtem el érezni,
amit évszázadok óta nem éreztem.

0 megjegyzés: