BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 5., péntek

31 fejezet :)

Lara szemszöge

( Másnap reggel mára mezőn.)

Mindenki nagyon feszült volt. Emmett el sem engedte a kezem. Carlisle próbálta magát nyugodtnak mutatni.
Alice Jasper és Edward Bella mellett álltak.Nagyon féltette mindenki. Deanil klán tagjai is közel álltak,
hozzá kivéve egy szőke vámpír nő, aki unottan körmeit nézegette.Rám emelte tekintetét, és már
biztosan meghaltam volna , ha ölni tudna tekintetével.Nem tudtam mi lehetett a baja.
Ekkor meg érkezett a volturi Alexisz fel vonta a többiekre a pajzsot abban a pillanatban
már nem foghattam meg Emmett kezét. Aki kétségbe esetten nézett rám , de én csak nyugtatóan mosolyogtam.
De mikkor  a vezető mellé egy szőke lány állt Emmett megdermedt,Tanya pedig mosolyogva intett neki.
-Rosalie - Mondta ki ezt a nevet Emmett döbbenten. Fájdalommal volt teli a hangja.
-Erre Alice oda sétált mellém és halkan el mesélte.
- Rosalie Emmett volt párja ,aki át változtatta  vámpírrá. DE elhagyta  Emmettet és a családot a hatalomért.
-Értem - Sajnáltam Emmetet. Rám nézett erre megszólaltam.
-Szeretlek Emmett
-Én is szeretlek Lara.
- Alexisz engedj ki ebből a pajzsból most - Kiáltotta Tanya. Ekkor le ment a pajzs Tanya ki jött alóla.
Ezt a kicsi időt mi Emmelttel kihasználtuk, és váltottunk egy gyors csókot.
Mire a szőke vámpír lány Aro mellet fel mordult.
-Barátaim , hogy-hogy még Bella ember? - Kérdezte nyájasan Aro.
-Már ki tűztük az idő pontot Aro - Felelte Edward.
-És úgy látom még egy ember lány került a családba ejjejj - Felelte és rám mutatott..
Tanya már Rose mellet volt és megszólalt.
-Ő Emmett új párja
-Én szeretnék vele végezni - Mondta Rose.
-Rendben Rose öld meg - Mondta Aro. Emmett próbált kitörni de nem tudott Alexisz nem engedte neki aminek örültem
is rá mosolyogtam hála képen. Összes Cullen arcán féltést és ijedtséget láttam. Örültem hogy aggodnak értem.
Rose tekintete is félelmetes volt de bíztam magamban. Lassan elindultam fel. Megálltam és a szemébe néztem,
ami vörösen izzott.El fogott a félelem, de nem hátráltam meg .

3 megjegyzés:

Vivi írta...

Szia:)
Nagyon jó lett:)
Rose azt hiszem kicsit meglepődik majd:D
Siess*-*
Vivi

Muki írta...

szia! Nagyon nagyon klassz:) Siess!!!!

DemiCullen írta...

Hali! Nagyon tetszett! Kiváncsi vagyok mi lesz Lara és Rosalie-val. És,hogy Emmett köbe ugrik-e?