BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 8., hétfő

47 fejezet :)

Lara (Lillyen) szemszöge
Meg ettem reggelimet és már indultunk is.Emmett vezetett én pedig az anyós Üllésen ültem.
Mögöttünk jöttek Aliceék másik autóval.Kezem Emmett kezével az seb válton pihent.
-Szeretlek - Mondtam.
-Én is szeretlek Lillyen.
-Szerinted milyen ágyat kellene vennünk? - Kérdeztem.
-Vasat -Vágta rá egyből.Nevettünk egy sort.
-Én is valami erősre gondoltam.Nem állapot, hogy mindig új ágyat kell vennünk.
-Cicám a vas, sem tart nekünk sokáig- Nevetett.
-Hát ami azt illeti, eléggé vadak vagyunk -Nevettem én is megállapításomon.
Meg álltunk, egy bútor bolt előtt. Alicék is leparkoltak.
-Nos Mamusz király milyen ágyra gondoltatok ?- Kérdezte tőlem és közben nevetett.
-Hát Energia király lányka vasra gondoltunk. -Erre nevetni kezdett.
-Hát igen mi tagadás rátok fér.
-Nagyon vicces Alice, hallottam ti is akcióztatok tegnap- Vágtam vissza, mire Jasperen látszott, hogy kezd
zavarba lenni.
-Nos menjünk, Vásárolni! - Kiáltott fel Alice. Bementünk a Boltba, sokan megnéztek minket. Főleg engem a mamusz
mániámmal, de csak vigyorogtam rajta. Nem igazán szerettem sosem, ha beleszóltak öltözködésembe..
Alicel is ilyenen szoktunk "össze veszni".Imádom Alicet, szeretem a programjait is. Viszont azt nem fogom hagyni
hogy bele szóljon öltözködésembe is.Ekkor ahogy nézelődtem, meg láttam egy nagyon szép ágyat.
Egyből meg tetszett.
-Emmett nézd csak..- Szóltam és elindultam az ágy felé.
-Ez nem rossz nekem megfelelne.
-Nekem is. Nagyon szép és remélem strapa bíró is.
-Igen a strapát bírnia kell - Jelentette ki Emmett és kajánul elvigyorodott.
-Akkor ezt veszitek meg ?-Kérdezte Jas.
-Igen úgy tűnik -Feleltem mosolyogva.
-Igen szépen ki van dolgozva - Mosolygott ő is.Oda mentem az eladóhoz.
-Jó napot kívánok.-Mosolyogtam rá.
-Jó napot. Miben segíthetek? - Kérdezte egyből jó eladó módjára.
-Szeretnénk venni egy vas ágyat ki is néztük.
-Rendben megnézem.-Mondta és elindultam ő pedig jött utánam.
-Remek választás, egyedi darab három érkezett belőle, ez az utolsó ami meg maradt.
-El Viszük - Mondta Emmett.
-Remek döntés. -Mosolygott az alig harminc éves férfi.

2 megjegyzés:

Alicia írta...

Szia!

Nagyon jó lett ez a fejezet is :D Meddig fogja bírni az ágy? hmm szerintem nem sokáig
És most első kommi az enyém:D

Szörcsi írta...

:D háhá Jasper zavarbaan:D hehhehhe:'D nagyon jó fejii:))