BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 3., szerda

21 fejezet :)

Emmett szemszöge
Mikkor Lara lement, nagyon aggódtam érte.Haza mentem és a család többi tagja a nappaliban volt Bellát is
bele értve.
-Hát itt meg mi történt? -Kérdeztem a nappaliba beérve.
-Jön a Volturi - Mondta halkan Alice.
-MIért?
-Bellát jönnek ellenőrizni.
-DE ha meg látják hogy még Ember akkor harc lesz. -Mondta Alice
-Leverjük őket -Mondtam de nem voltam biztos ebben én sem.
-Farkasokat kell hívnunk segítségül. -Mondta Carlisle.
-Igen ez a legreálisabb megoldás. -Szólalt meg Edward is .


Lara szemszöge.
Nem tudom mi történt velem. Egyszer csak barát nőm is eltűnt, helyébe egy fekete óriás farkas lett.
-Lara semmi baj figyelj rám, csak gondolj arra amit mondani szeretnél.
-Miiiiii ezz?
-Farkasok vagyunk, nem olyanok mint ők - Nézett a társaságunkra.
-Hanem mi tündérektől származunk. Azért keletkeztünk , hogy elpusztítsuk a vámpírokat, és meg védjük a
népünket tölűk.Erősek és gyorsak vagyunk. Te fehér vagy én pedig fekete.
Bizonyára azért változtál át mert vámpírok fognak jönni a környékre ez nem Cullenék miatt van.
-Értem.
-Mellesleg a vámpíroknak vannak képességei mi arra inmunisak vagyunk, ha úgy akarjuk.
-Sosem gondoltam volna, hogy farkas leszek.
-Van itt még valami...
-Igen ?
-A húgom vagy.
-Azt hogy ?
-Engem és téged is örökbe fogadtak téged születésedtől fogva engem pedig egy évre rá.
Engem tündér-farkas szülök vettek magukhoz, téged pedig sima emberek.
-Honnan tudtad meg ?
-Nekem az én Pót szüleim mesélték el.
-Ezt nem hiszem el... annyira boldog vagyok, hogy van egy nő vérem.
-Én is hogy van egy húgom, bár én már előbb tudtam mint te.
-Hogy kell vissza változni ?
-Gondolj arra , hogy ember szeretnél lenni.
-Rendben - Ekkor eltűnt a fekete farkas és Mira lett a helyében és egy fekete egybe ruha volt rajta
ami nagyon csinos volt.
Ember akarok lenni ..gondoltam és már két lábon is álltam, majd jobban szem ügyre vettem magam.
Rajtam is egy fekete ruha volt.

3 megjegyzés:

Dorcy írta...

:)

Natalie írta...

király lett!mint mindegyik más:D
imádom:)imádlak(L)

sok puszi:

Natalie

Dorcy írta...

Én is imádlak :) és imádom az új töridet is :P majd kirakom ha lesz időm :) :P és lesz bannered :) ha már van akk mingyárt meg nézem (L)(K)(L)(K)