BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 7., vasárnap

42 fejezet :)

Lara szemszöge 
Az úton Alice nem szólt hozzám. Nagyon besértődött a mamuszok miatt.
Haza érve felhívom Charliet és meg mondom neki, engem többet ne várjon "haza".
El költöztem.Másnak fogom kiadni magam. Leg ésszerűbb megoldás az lenne, ha elköltöznénk, de ezt Bella miatt
nem tehetjük meg.Alicel beszélnem kell, hogy csináljon új papírokat.Ki kell találnom, magamnak egy új nevet is.
Majd otthon megbeszélem a családdal.Körül belül húsz perc alatt értünk haza.
-Alice én nem akartalak fel idegesíteni - Mondtam bűnbánó arccal.
-Nem baj Lara - Mondta és megölelt.Be léptünk a házba , mindenki a nappaliban várt minket.
-Szeretnék beszélni a családdal. -Mondtam halkan.
-Rendben Lara hallgatunk - Mondta Carlisle.
-Nos, eléggé megváltozott a külsőm, így nem mehetek vissza, Charlihez sem. És az iskolába se
Laraként. Arra gondoltam, beszélek Charlievel, hogy elköltözöm, utána másnak adnám ki magam.
-Más ennél jobb megoldás nincsen - Mondta Carlisle.
-Igen tudom.
-Sajnálom, hogy meg kell válnod a Swan családtól.
-Igazából, nem bánom, mert nem törődtek velem.
-Sajnálom Lara - Mondta Esme és megölelt.
-Mi legyen az új neved? - Kérdezte Alice.
-Legyen Cullen - Szólalt meg Jasper.
-Igen az lesz a legjobb, ha Cullen leszel, ha te is szeretnéd - Mondta Carlisle.
-Igen nagyon szeretném - Vágtam rá.
-Remek már csak egy kereszt nevet kell kapnod - Mondta Alice.
-Mit szólnátok az Olíviához?
-Olívia Cullen ? -Kérdezte Edward...
-Igen, de mi lenne ha maradnék Lillyen ?
-Igen ez jobb lenne - Mondta Emmett.
-Akkor üdv a családunkba, Lillyen Cullen - Nevetett Alice.
-Köszönöm. - Sokat jelent, hogy így befogadtak. A Cullen címerről, pedig ne is beszéljünk. Annyira jó, hogy befogadtak engem a Családunkba.
-Carlisle neked és a családodnak nagyon köszönöm, hogy be fogadtatok. A Cullen címert mikkor meg kaptam,
felhőtlen boldogságot éreztem, mert tudatosult bennem , hogy Cullen lettem.Imádlak titeket, nem csak azért,
mert befogadtattok, hanem azért is mert tőletek érzem, hogy szerettek. Én is nagyon szeretlek titeket.
- Mire ezt elmondtam sorra oda jöttek és megöleltek, nagyon boldog voltam.
-Ha már így össze gyűlt a család , és ilyen családias hangulat van szeretnék kérdezni valamit tőled- Nézett rám
Emmett.
 

6 megjegyzés:

Vic írta...

1. komi uhhh...
attttttya világ eljegyzés
EMMETT ÉS LILLYEN LILLYENÉS EMMETT
IMÁDLAK CSAJSZI
GYORSAN KOMMIZZATOK H LEGYENFRISS!!!
PUY VIC

Bogi írta...

szia
csaknem megkér Emmmet Lillyen kezét?
tök jó lett.
puszi

Dalma írta...

itt a 3. komi!!tök szupi lett!!

Alicia írta...

áááá ugye megkéri a kezét?????

Vivi írta...

Szia. Megkéri a kezét úgye?:D siess vele:D

Névtelen írta...

Szia.

Most találtam rá az oldalra és nagyon tetszik. Mindig sokszor van friss és érdekeseket írsz.
Emmett vajon megkéri a kezét Lillyennek? Örülnék neki. :D
Várom hogy akkor a végén mi lesz.

Puszi: And