BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 7., vasárnap

44 fejezet :)

Lara (Lillyen) szemszöge
Most már teljesen testileg és lelkileg is Emmetté ő pedig az enyém volt.Egy sebet sem ejtett rajtam,van pár darab
lila foltom,de nincs semmi vész.Lassan ki kell keverednem kedvesem mellől és el kell mennem, fürdeni és reggelizni.
-Szeretlek - Mondta Emmet, amint rá jött, hogy fent vagyok.
-Én is szeretlek - Mondtam és megcsókoltam.
-Megyek fürdeni - mondtam és fel keltem az ágyból.
-Rendben.

Emmett szemszöge
Büszke voltam magamra, mert nem volt komolyabb baja Lillyennek az együtt létünk után.
Meg kértem tegnap este a kezét és igent mondott. Soha nem éreztem még ilyet senki iránt sem létezésem során.
Boldog vagyok, nagyon boldog. Jövőben mindent meg fogok tenni érte és a boldogságáért. Az üzenetet Rosalie
küldhette , mert az ő kéz írása volt. Meg fogom védeni kedvesemet tőle. Ha kell akkor saját kezemmel ölöm meg
Rosaliet. Mikkor először megláttam a volturinál, mérhetetlen fájdalmat éreztem. Egykor szerettem azt a nőt,
aki most kedvesem legnagyobb ellensége. Mitöbb családomé is. Nem elég, hogy engem padlóra küldött, megbántotta
mindig hőn szeretett anyánkat is. Valamint testvéreit is. Carlislet is megrendítette a dolog, hiszen a család
harmadik személye volt. Alicenek legjobb és egyetlen barát nője ,akkor még ezt gondoltuk, de már tudjuk sosem
szerette egyikünket sem. De most itt van Lillyen , ő segített nekem, újra bízni és szeretni. Pár nap alatt
családom már család tagként tekintett rá. Mindenki boldog volt , mikkor megkértem a kezét.
Biztosra veszem nem lesz gond a közel jövőben , a többit meg még meg látjuk. Senki sem olyan fontos nekem,
mint családom, akik mellettem álltak a bajban is. Elfogadtak, olyannak amilyen vagyok. Edward öcsém lett , Jasper
pedig bátyám. Esme szemrebenés nélkül az anyám helyett anyám lett. Carlisle pedig át változtat ott.
Carlislere fel nézek, mert akkor is mellettem volt , mikkor lázadoztam az állati vér ellen. Nehéz volt,
de a támogatásával sikerült rászoknom. Most erősebbnek érzem magam,mint valaha.A kicsi Alice aki már első
pillanatokba belopta magát szívembe, mint a legjobb kishúg, néha az agyamra megy de nagyon szeretem.
Nem is tudom mi lenne velem a Cullen család nélkül. Régen egy lelketlen szörnyeteg lennék. Nem lennének ilyen
csodálatos dolgok, emberek, vámpírok az életemben. De még is aki most a leges legnagyobb csoda, az Lillyen.
Mikkor először megláttam, mély benyomást tett. Vagány volt és nem elesett.Olyan érzésem volt már akkor, hogy
ő lehet a másik felem. Nem számít neki, ki mit gondol róla, ő úgy van ahogy jól érzi magát.
Kedvelem Mirát, Lillyen barát nőjét is. Mikkor megbántottam Lillyent, akkor Mira az élete árán is megvédte volna
őt. Ezt becsülöm is benne. Elmélkedésemből Lillyen hangja rázott fel.
-Emmett hahó itt vagy ? -Közben nevetett.

7 megjegyzés:

Brigi Bogyó írta...

Szia
Emmett nem olyan érzéketlen, mint egyesek gondolják :D
Mondjuk én ezt tudom...xD
Tehát, nagyon jó volt bele látni Emmett lelkébe.
Nagyon jó lett. Pussz

Bogi írta...

szia
nagyon szupi lett.
kérlek siess a kövivel .
puszi

Alicia írta...

Szia!
ez is tök jó lent mint mindegyik :D
remélem hamar lesz friss siess a kövivel:D

Vivi írta...

Szia:D
Nagyon jó lett. Várom a következőt:)

Vic írta...

emmett maci de cuki
fresset
5.vok
puxy
jó lett!!
VIC

Névtelen írta...

szia
ez nagyon szupi
legyen kövi hamar
puszi

Névtelen írta...

Szia.

Ez megható volt. Most derült ki milyen az igazi Emmett. Nem mindig a perverz vicces nagy medve, hanem az érzékeny féltő kicsi medve. xP Nem ez az Emmett szemszög nagyon bejött.

Puszi: And