BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 21., vasárnap

58 fejezet:)

Edward szemszöge
Mikkor megláttam Bellát, az én Bellámat vámpírként hihetetlenül erős düh lepte el elmémet.
Morogtam egyet. Láttam Olivia arcán a kétségbe esés előjeleit. Nem támadtam még.Először meg várom
hátha tudnak valami magyarázatot adni erre.
-Edward.. nem tehettem mást -Mondta Olivia elcsukó hangon.
-Lelketlen szörnyeteggé változtattad a szerelmemet -Ordítottam. Már kezdem el veszteni önuralmamat is.
-Nem volt más választásom, én sem akartam.-Mondta halkan.
-Mi történt mondjátok el lépésről lépésre-Szólalt meg Carlisle.
-Fiam nyugodj meg -Ezt már nekem mondta.
-Én szeretném elmesélni, emlékszem az egészre..-Mondta most először csengő hangon Bellám.
-Vártam, hogy elmenjetek, ki terveltem már előre. Mikor elmentetek le ugrottam egy szikláról, és annyira meg
sérültem, hogy élet és halál között voltam. Oliviát pedig a farkasok győzték, meg hogy változtasson át.
Ő nem akarta meg tenni. Tudtam, hogy Olivia marad, mert Paul bevésődése, és így könnyen megvalósult a tervem.
-Először ezt fel sem tudtam fogni, hogy ennyire vámpír akart lenni értem.DE akkor is önfejű volt. Ha éppen
nincs ott Olivia akkor meg hal.
-Felelőtlen voltál -Mondtam Halkan.
-Tudtam mit miért csinálok-Mondta büszkén.
-Hihetetlen -Mondta Emmett és oda ment és megölelte az újdonsült húgát.
-Bella mit fog szólni Carlie vagy a szeretteid? -Kérdezte Carlise és igaza volt.
-Ezen még nem gondolkoztam -Húzta el a száját .
-Hát ez remek. -Mondtam kétségbe esetten.
-Majd együtt kitalálunk valamit -Mondta Lara most először.
-Rendben


Cahrlie szemszöge
Bella mostanában nem igazán jár haza.Én is eléggé elfoglalt vagyok, de már ideje lenne egy családi hétvégét
tartanunk. Nem beszél meg velem semmit. Nem tudom, nincs időm meg szerezni a szeretetét. Pontosítva meg
nyerni. Állandóan a Cullenékel vagy az indiánokkal van. Már nem tudom irányítani és nem is akarom,
addig még nincs baj. Nagyon ritkán beszélünk, és ha beszélünk is akkor is semleges dolgokról.
De én ettől még szeretem az én pici lányom.Kételkedem abban is már hogy ő szeret engem.Tudom, hogy
tini és, hogy nem lóghat az apja nyakán, de ez így nem lesz jó már.

7 megjegyzés:

Muki írta...

Uhh most megkönnyebültem:D Edward nem lett hülye és nem haragszik.:D Megérte várni.De remélem hamar lesz friss különben nyaggatni foglak :D

Névtelen írta...

Jó lett. De azal h nem folyattao triplán kiváncsi vagyok
Kérlek SIESS vele.
NEM TOK VÁRNI

Puszcsi Petra

Szörcsi írta...

hmmm... a mai fejtörő is megvan már;) várom a folytit, nagyon szupi lett!:)

RiRi írta...

Cya!!!!!!!!!

Bocsi hogy az előzőhöz nem írtam de sok dolgom volt.Na a fejezetről:
Szuper lett.Kíváncsi vagyok h Charlie mit fog ahhoz szólni hogy Bella nem megy haza.Nagyon várom a folytatást!!!!!

Pussz bebike98

Natalie írta...

szupíííííííí!:)
alig várom a folytatást!!!
nagyonügyivagy!!!


xoxo

Natalie

Brigi Bogyó írta...

Szia
Milyen szar érzés lehet már Charlie-nak...:S
Edward meg...elfelejtette, hogy ő is olyan "lehetetlen szörnyteg", mint most már barátnője is xD
Nagyon jó lett.
Siess a kövivel. Pussz

Névtelen írta...

Szia! Ez is iszonyat jó lett, mint általában... :) húúúh, megnyugodtam, hogy edward nem bántotta oliviát... kinéztem volna belőle, hogy nekiront szegényre, aztán kitör a háború, mert megölt egy bevésődést...xD de szerencsére nem így lett :P:P ugye gyorsan jön a kövi? pussssssszi: Flóra