BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 15., hétfő

56 fejezet :)

Bella szemszöge
Fel ugrottam és a sarokba álltam védekezően. Vicsorítottam mire Olívia fel emelte kezeit maga elé tette s
halkan megszólalt.
-Nyugi Bella nem lesz gond.. nem bántalak segítek neked. -Mosolyogni próbált.
Fel egyenesedtem és vissza mosolyogtam.
-Vámpír lettem ?-kérdeztem hangomon nagyon meglepődtem.
-Igen az, de nyugodj meg segítek -Mondta Olívia. Ekkor oda léptem hozzá és megöleltem.
-Végre vámpír lettem -nevettem fel.
-Igen Bella vámpír lettél, de ha ezt Edward meg tudja.-Húzta el a száját Olívia.
-Igen Edward nem lesz könnyű menet, de megoldjuk,de eléggé kapar  a torkom. -Mondtam és a torkomhoz kaptam.
-gyere menjünk el vadászni -Mondta és meg fogta kezem és elkezdett kifele húzni.
-Hol vagyunk? -Kérdeztem bizonytalanul.
-Erdőben , egy elhagyatott házban, távol az emberektől -Jelentette ki.
-Remek. Akkor vadászunk! Öhm Hogyan is kell?-Erre nevetni kezdett.
-Bella elszántnak el szánt vagy. Hagyatkozz az ösztöneidre engedd el magad.-Mosolygott.
-Rendben- Ekkor behunytam szemeimet és megéreztem egy szarvas csordát elkezdtem az illat felé rohanni Olivia
pedig utánam, ez most egy cseppet sem zavart. Három szarvast vadásztam le , még Olivia csak egyet.
-Végeztem -Jelentettem ki.
-Én is -Mosolygott ő is.
-Edwardék mikkor jönnek Volterából meg? -Kérdeztem tőle.
-Nem tudom -Felelte.
-Utánuk megyek -Mondtam
-Nem biztos hogy nem ezt verd ki a fejedből.
-De én el megyek.
-Akkor én is megyek veled. -Sóhajtott egy nagyot.
-Remek mikkor indulunk ?-Nevettem.
-Először beszélnem kell Paullal- Mondta
-Tényleg te bevésődtél Paullal most már eszembe jutott. Gratulálok -Mondtam és újra megöleltem.
-Köszönöm, de nem fog örülni annak, hogy elmegyek.
-Hát sajnálom, de nekem oda kell mennem.-Húztam el a szám.
-Nos akkor felhívom- Mondta és elővette  telefonját és tárcsázni kezdett.

Olivia szemszöge

Tárcsázni kezdtem a számot.
-Igen ? -Hallottam meg Szerelmem hangját.
-Én vagyok az Olivia -Mondtam
-Nincs gond ugye? -Kérdezte egyből.
-Nem nincsen. Bella felébredt, és nagyon jó az önuralma is.
-Az jó. Oda mehetek ? -Kérdezte és hallottam tele van a hangja reménnyel.
-Paul nem kockáztat hatunk, ezt te is tudod. Amúgy Bella Volterába akar menni , és én is megyek vele.-Mondtam
halkan előre féltem a reakciójától.
-Ne menj el. -Mondta halkan.
-DE el kell mennem Bellát nem hagyhatom egyedül.-Jelentettem ki
-Én is megyek -Mondta ő is.

4 megjegyzés:

Alicia írta...

oóóó nagyon jó lett siess a kövivel:)

RiRi írta...

Cya!!!!!
Nagyon-nagyon-nagyon......(és még sorolhatnám),jó lett!!!!!!!!!Kíváncsi vok Edward reakciójára ha megtudja hogy Bella vámpír lett!!!Bellán mikor olvastam nagyon lehetett érezni a lelkesedést![Lehet sőt biztos h az előző mondatom értelmetlen volt :D ]
Siess a frissel !!!!!Sok-sok ihletett!!!
Pussz bebike98

Vivi írta...

Szia:D
Menjen a falka is:D
Nagyon tetszett:D
Várom a következőt:D
Vivi

Brigi Bogyó írta...

Szia Csajszim.
Mégis összeszedtem minden erőm, és írok egy komit xD
Nagyon jó lett :D
Mi lesz Volterrában? :A
Siess a kövivel.
Pucca