BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 5., péntek

32 fejezet :)

Lara szemszöge
Azt akarta, hogy féljek, de leküzdöttem Emmett miatt a félelmemet.Eldobta nem szerette, akkor most mit akar?
Van végre egy lány aki tényleg szereti ..és meg akar ölni. Tényleg nem szerette egy picit sem Emmetet.
Gondoltam kicsit fel ingerelem, hogy indulatból támadjon.
-Mit akarsz még?Elérted már célod, Emmett eleget szenvedett már miattad? Vagy fáj , hogy végre boldog lehet?
-Te nem tudsz semmit - Morogta.
-Eleget ahhoz, hogy tudjam az összes Cullen sokat szenvedett miattad ,de ennek vége , át vettem a helyed.
-Mit akarsz te szánalmas ember? - Kérdezte Rose és mosolyogni kezdett..
-Azt hiszed emberként le tudsz győzni egy vámpírt ?
-Nem, nem hiszem.
-Akkor meg add ide a karod vagy a nyakad, legyen minnél hamarabb vége.- Vágta hozzám.
-Küzdj meg a halálomért. -Mondtam egyre bátrabb lettem.
-Nagyon bátor vagy , hogy nem voltál pajzs alatt.. Te biztosan öngyilkos hajlamú vagy.Mint kicsi
Edyke - Mondta gúnnyal és Edwardra nézett. Aki csak mosolygott, mert Edward nagyon jól tudta , hogy mit
csinálok , hogy és miért.
-Bizonyára.
-Nagyon bátor vagy ...De romlott is lehetsz, mert nem igazán csábít véred illata.
-Csak úgy vagyok romlott mint te - Vágtam hozzá szóval kezdődjék az igazi ingerlés.
-Hahh nem tudom kivel kezdtél-kezdett felém jönni .. szemei dühtől izzottak.
-Nem félek tőled .- Mondtam és léptem előre három lépést, mire ő megállt.
-Nem tudom milyen álom világban élsz de fogd fel hogy meghalsz - Jelentette ki.
-Én Emmett álom világában élek - Mondtam.
-Ahol én vagyok a gonosz ?- Kérdezte.
-Igen ! - Vágtam rá.
-Emmett engem szeret , te csak pótlék vagy neki - Elég eszem volt ahhoz, hogy azt akarja ,utáljam meg Emmettet
tudtam, hogy hazudik.
-Engem nem tudsz fel ingerelni ezzel. Te a múlt vagy én pedig a jelen és a jövő.
-Hogy merészeled ? - Kérdezte Tannya és Rose mellé lépett..
-És te ? - Kérdezte Mira tőle és emberi alakban lépett mellém.
-Weheheheh két ember ? Két vámpír ellen ? - Kérdezte Rose és felhuzta egyik szemöldökét.
-Csak figyelj - Mondtuk egyszerre Mirával és egymásra mosolyogtunk.

7 megjegyzés:

Muki írta...

Wááá...Függővég siess a frissel!!:D:D:D

Muki írta...

Légysziiii írjatok kommit!! Frisset akaroook^^:D Imádom:D

Dalma írta...

tök szupi lett!!!!!ha valaki akar nézen be hozám:alicesjaspermegismerkedésekicsitmásként.blogspot.com!puszi mindenkinek!!!!

Brigi Bogyó írta...

Szia
Pont itt kellett abbahagyni? OO :D
Komolyan kérem azt a hajfestéket karácsonyra. :D
Na, várom a folytatást.
Remélem, legalább Mira-nak, és Lara-nak nem esik baja:D
Uhh, várom, hogy le fognak döbbenni, amikor meglátják, hogy a két csajszi mire képes.
Mármint Rose és Tanya. :D

Na, pusz
Ui.: Siesss:D

Alicia írta...

Szia áááá frisst azonnal :D juj nagyon jó lett siess a kövivel nagyon jól írsz imádom a blogod:D

Vivi írta...

Szia. Nagyon jó lett:) Megnézném Tanya és Rose arcát amikor elkezdenek harcolni:D
Siess*-*
Vivi

Mimi írta...

áwwww*-*
eszméletlenülhiperfantasztikusanatomzsírlett ='D
áhh ez a függővég Oo
hogy lehetsz ilyen gonosz???? :O
remélem még ma lesz friss x)
puszi Mimi