BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 27., szombat

59 fejezet :)

Lara szemszöge
Bella nagyon szép volt vámpírként.Edward nagyon meg lepődött mikor először meglátta , ahogyan az egész család is.
Örültem, hogy nem lett verekedés, Olivia és Edward között. Edwardot féltettem volna Jóbban, nem azt mondom, hogy
utálom Oliviát vagy más, egyszerűen nem ismerem még és féltem a család tadjaimat.Volturi igen meglepődött, hogy
élek még, és hogy egy vámpír családdal élek. Rose teljesen kiakadt rám, aminek örültem is . Gyilkos tekintetekkel
bombázott, amire én szelíden vissza mosolyogtam. Aro nem is annyira kegyetlen, csak a hatalomért bármit megtenne.
Rose is ilyen hatalomra akar törni. Alexisz pedig nagyon kedves, eléggé meg kedveltem, én is és Alice is.
Rosalievel nem igazán beszél a család, mióta ellenünk fordult.Elhiszem hogy engem nem szeret, de a volt családját
nem kéne ennyire bántania. Leginkább az bántja, hogy Emmett rá sem néz.
Igen térjünk ki Emmetre is. Csodálatos egy vámpír tökéletes a kapcsolatunk is. Ahogy haza megyünk Volterrából
meg tartjuk az esküvőnket is. Alice már most szervezni kezdett mindent. Aro pedig ahogy látom, már nem igazán
szeretné Roslaiet. Roslaie pedig, ahogy látom, mikor Emmett éppen a közelben van, akkor rá mászik Arora, és nem
veszi észre, hogy Emmetet ez egy csöppet sem érdekli már.
-Szeretlek -Szólalt meg mögöttem Emmett mire én mosolyogva meg fordultam és meg csókoltam.
-Én is szeretlek -Mondtam és meg öleltem.
-Merre voltál ? -kérdeztem meg tőle.
-Bellával verekedtünk -Mosolygott édesen, mint egy gyerek.
-Ohh te. -Mosolyogtam rá.Akikkel Volterában még nagyon össze barátkoztunk azok a boszorkány ikrek.
Jane és Alec is nagyon kedvesek, a hír nevük ellenére.Mindenki fél tőlük, de én nem én meg ismertem őket úgy
érzem. Aki nagyon ellenséges velünk, ő pedig Demetrie.Nem tudom miért nem kedvel minket, de nagyon ki mutatja a
nem tetszését.
-Sétáljunk egyet.-Mondta Emmett és meg fogta a kezem.
-Rendben -Mosolyogtam és elindultam utána.
-Szeretlek-Mosolyogtam.
-Én is szeretlek.-Mondta mosolygott, majd közelebb hajolt és megcsókolt.Csókunkat Rosalie kárörvendő hangja
szakította félbe, mire én fintorogni kezdtem.
-Demetrie - Szólalt meg lassan és megfontoltan.Demetrie ekkor ott termett Emmett mellet és egy fogással le nyomta
a földre. Emmett morogni kezdett, mire Demetrie újabb morgással válaszolt . Féltettem Emmetet így tudtam mi
a teendőm.Mire észbe kaptam Rosali rohanni kezdett felém. Én pedig Morogva ugrottam egyet és négy lábon
álltam a földön.Erre Rosali meg torpant, majd újra támadni kezdett. Ekkor már én is a torkának ugrottam és
le nyomtam a földre, és olyat tettem amit más esetben nem tettem volna meg.Ki haraptam egy darabot
édes húsából.Undorító volt.Ekkor le Doboz magáról, de négy lábon álltam meg.Magabiztosabb voltam mint valaha.
Ekkor már közönségünk is volt. Senki sem avatkozott bele és ennek örültem. Tudták, hogy ez a mi harcunk ezt nekünk
kell megvívnunk.

4 megjegyzés:

Brigi Bogyó írta...

SZijja
Ohh, mi lesz itt.
Remélem Lilyannak nem lesz baja. :S:) Viszont Rosalie-nak annál több legyen xD
Tudom, gonosz vagyok... ez van xD
Siess a kövivel. Pussz

Bogiii írta...

huh....nagyon tetszik^^ fejit minél hamarabb, drága:)
puszika:)

RiRi írta...

Jaj, nagyon jó lett ez a feji is! :)
Remélem nem lesz senkinek semmi baja.(lehet hogy kicsit értelmetlen lett a mondatom):D Am UTÁLOM Rosalie-t!!!
Nagyon-nagyon-nagyon várom a kövit!!!!!!
Pussz
bebike98

Névtelen írta...

Szia.

Hát tök jó hogy ilyen boldogok. És most már Bellával is minden rendben van. Rosalie. Hát de utálom. Kihasználja Demetrit, és rámászik Arora. Most meg megtámadja Larát. Bár tuti Lara fog győzni. :D

Puszi: And