BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 3., szerda

18 fejezet :)

Lara szemszöge
-Ma ugye nálam alszol?Én ágyam kényelmesebb mint a vendég ágy! -Kérdezte és ajkai mosolyra húzódtak.
-Hát ha szeretnéd - Mondtam, éreztem, hogy arcom újra elvörösödik.
-Akkor gyere menjünk fel - Súgta a fülembe Emmett, majd meg ragadta a csípőmet és magához húzott,
majd megölelt.Én pedig boldogan öleltem vissza.Fel mentünk a lépcsőn elmentem fürdeni,
majd mikkor végeztem, be mentem a szobába és leültem az ágy szélére ahol ő feküdt.
Hirtelen elkapta derekamat és behúzott az ágyba, majd elkezdett csikizni.
Annyira jól meg tudja találni csíkis pontjaimat, hogy koncentrálni sem tudtam,
csak sikítoztam és nevettem.Mikkor végre abba hagyta, kaptam egy csókot a számra.
Le feküdtem az ágyra Emmett be takart és hozzá bújtam.
-Te mennyire hiszel a természet feletti dolgokban ? - Kérdezte meg halkan, ez a kérdés nagyon
meg lepett.
-Öhm hát hiszek talán a farkasokban és a vámpírokban. -Mikkor a farkasokról és a vámpírokról
kérdeztek mindig elszállt velem a ló, mert imádtam őket.Olvastam már vagy száz quileute legenda könyvet is.
-És mit tudsz róluk ? - Kérdezte
-Kezdem a vámpírokkal - Valahogy ők álltak hozzám közel.
-Rendben. - Adta a tömör választ.
-Sok quileute könyvet olvastam, mert nagyon foglalkoztattak ezek a dolgok. E szerint a könyvek szerint
a hidegek vagyis a vámpírok nem alszanak, vérrel táplálkoznak. Hófehér bőrük és piros szemük van,
de vannak mások erre majd később ki térek. Na szóval nagyon gyorsak és erősek.
Szépek és ezzel vonzzák magukhoz áldozataikat.Fogaikban méreg van, ha meg harapnak valakit és az nem
nem hal meg rögtön, akkor három napi szenvedés vár rá, majd ő is vámpír lesz. Nem lehetnek gyerekeik.
Nem változnak semmit.Halhatatlanok. -Fejeztem be végül.
-Mesélj a másokról -Mondta tömören és kíváncsian nézett rám.
-Nos ők is vámpírok, állati vérrel táplálkoznak.Nem annyira erősek , mintha emberi vérrel táplálkoznak.
Volt Forksban is egy ilyen család, akik szerződést kötöttek a quileute farkasokkal, hogy nem bántják
egymást. - Fejeztem be a dolgot.
-Tudsz valamit arról a családról ?- Kérdezte halkan rekedtes hangon.
-Csak annyit, hogy vámpírok és, hogy állati vérrel táplálkoznak.
-Értem. Mennyire hiszel bennük ? - Erre a kérdésre valami szöget ütött a fejembe. Cullenek sokan vannak,
aranybarna mindegyik szeme. Nagyon szépek. Nem Lara ez hülyeség. Megráztam a fejem, hogy ki tisztuljon.
Nem gondolhatok ilyen hülyeségre.Hozzá bújtam és éreztem, hogy hideg a bőre. Nem féltem tőlük.
Gondoltam meg kérdezem, mert tisztába szeretnék lenni mindennel, és tudatni szeretném Emmettel,
ha ő vámpír akkor engem az nem érdekel én ugyanúgy szeretem mint eddig.
-Emmet Kérdezhetek valamit? - kérdeztem meg halkan.
-Persze .-Válaszoltam.
-Te nem vagy ember igaz?- Erre a kérdésemre kővé dermedt.
-Ezt miből gondolod ? - Kérdezte mikkor észhez tért.
-Sok a természet feletti tulajdonságod, neked és a családodnak is.
-Mi vagyok ha nem ember ? -Kérdezte elhaló hangján.
-Vámpír vágtam rá - ÉS még jobban hozzá bújtam, hogy érezze engem ez nem zavar.

5 megjegyzés:

Brigi Bogyó írta...

Hello
Itt a vélemény :D
Na, tehát.
Okos egy csaj, ha így összeállt a fejében a kép :D
Ártalmas a quileute könyv :D
Nagyon jó lett a fejezet. :D
Na, már csak a többiek reakciójára leszek kíváncsi. Mármint, hogy mit fognak arra mondani, hogy Lara tudja. :D
Huhh, de várom már a kövit, mint mindíg. :D
Pussz

Dorcy írta...

:P:P ma még meg lesz tutire min re meg irok 3 fejit :D

manóó írta...

de aranyoos :))

Szörcsi írta...

Nagyon szupii!! Alig várom a folytatást!:))

Névtelen írta...

EZ ez irto jo tortenet!
Es a fejezetek, valami fantasztikusak!
Aleg varoma kovetkezo fejezetett!
Amugy a nevem,Kinga!