BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 9., kedd

49 fejezet :)

Lara (Lillyen) szemszöge
Kicsit később kopogtak, édes illatot éreztem, így csak arra tudtam gondolni, hogy ez egy vámpír.
-Vámpír - Suttogtam halkan.
-Igen bizonyára az. -Felelte Carlisle.
-Még jó hogy Bella haza ment Edwardal.- Mondta Emmett.
-Igen -Szólalt meg Jas.
-Gyere ide- huzott közel magához Emmett.Jasper Alicet is próbálta védeni, azzal hogy ő is közel húzta magához
kedvesét.Carlisle és Esme egy szőke vámpír nőt kísértek be , kinek szeme színe átmenete volt a pirosnak és az
aranynak, tehát át szókoban van.
-Ő itt Olivia Snake.Hozzánk szeretne tartozni. A Volturiól jött, mert már nem bírja elviselni Rosaliet.
Szeretné ha befogadnánk, és hozzánk tartozhatna. Éppen átszokóban van az állat vérre.
-Mondta Carlisle.
-Szia én Alice Cullen vagyok -Szólalt meg Alice mosolyogva.
-Szia OLivia Snake.
-Szia én Lillyen Cullen vagyok..nem vagyok vámpír, de ember sem. -A lánynak a mondandóm után kikerekedtek szemei
de mosolygott rám. Elindultam felé de Emmett nem bízott benne. Ekkor csunyán néztem szerelmemre és csak
oda mentem Oliviához.És megöleltem, boldogan ölelt vissza.
-Emmett Cullen - Mondta kedvesem a nevét és intett egyet.
-Én Pedig Jasper Cullen vagyok. -Mondta Jas de nem állt fel.
-Akkor ez esetben szavazzunk! -Jelentette ki Carlisle.
-Esme ?
-Igen -Mosolygott Esme.
-Alice?
-Igen-Vigyorgott
-Lillyen ?
-Persze, hogy igen - Mosolyogtam én is.
-Emmett?
-Persze, szia húgi - Vigyorgott kedvesem, na én ebbe az Emmettbe szerettem bele.
-Jasper?
-Igen.
-Edwardot is meg kéne kérdezni- Jelentette ki Alice.
-Igazad van - Ekkor meg jelent egyedül az említett.
-Edward ez a hölgy itt Olivia Snake Volturitól jött, elege van Roselból és otthagyta a Volturit csatlakozni
szeretne hozzánk. Te  hogy szavazol ? - Kérdezte Carlisel és elmondta a fontos tudni valókat.
-Igen, amúgy Edward Cullen vagyok üdv a családban - Mosolygott Edy is .

4 megjegyzés:

Szörcsi írta...

de aranyosaaak:D igen, emmett nem hazudtolta meg magáát:))

Brigi Bogyó írta...

Szia
Nagyon jó lett :D
(Sikerült elküldeni az emailt (Y) :D)
Tehát, visszatérve a törire xD
Új taag:D Milyen szerepe lesz? Na, várom a kövit. Pusz

Névtelen írta...

Szia.

Látom Miss Picsát(Rosalie) sokan nem bírják. Kíváncsi vagyok milyen lesz a csaj.
Látom mindenkinek a vidám mosolygós Emmett jön be. :D

Puszi: And

Névtelen írta...

Szia! ez nagyon jó lett:):) mi lesz a szerepe oliviának? ugye semmi rossz? remélem, nem :) puszi: Flóra