BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 7., vasárnap

45 fejezet :)

Lara (Lillyen) szemszöge
-Igen szerelmem itt vagyok. -Mondta Emmett halkan.
-Szeretlek Emmett .. Amúgy arra gondoltam ,Alice megszervezhetné az eskűvönket.Tudod milyen jól megy neki,és
szereti is csinálni.
-Rendben drágám és én is szeretlek. Alicre meg nem is kell rábízni, feltalálja magát ..
-De azért szolok neki. -Mondtam mosolyogva.
Le hajoltam hozzá, megcsókoltam közben benyúltam pólója alá és elkezdtem simogatni izmos felső testét. (XD)


Jasper szemszöge
Ez a lány megváltoztat ott mindent a családunk életében. Mindenki szomorú volt, mikkor Rose elment.
Legfőképpen Emmett.Nagy lépés volt a leány kérés tőle. Szerintem egy család tagunk sem gondolta volna, hogy
Emmett ilyen gyors lesz.DE örülünk mert boldog.Ezt én tudom a legfőképpen.Ennyire még Rosaliet sem szerette,
mint Lillyent.Lillyen teljesen ellentéte Rosalienek. Nem vágyik hatalomra, boldog ahogy van.Családért
tesz cselekedeteket, nem csak magáért. Sokkal természetesebb is.Tökéletesen megelégszik azzal amilyen van.
Az emeletről hangokat hallottam , ami mosolyra késztetett.
-Ne nevesd ki őket - Termett mellettem Aliceem.
-Nem nevetem ki őket drágám, de nekünk sem ártana már elbaszélgetünk.- Az a betűt direkt mondtam félre.
-Én is így gondolom Jas gyere menjünk fel. -Mondta Alice és maga után húzott.


Edward szemszöge
Szerencse , hogy Bellámnak nem olyan jó a hallása, mert nem szeretném ha meghallaná a testvéreimet.
Így én sem tudom türtőztetni magam, de meg kell tennem.Nem lenne szerencsés Bellával együtt lennem , de ezt ő
sem érti meg.Állandóan azon veszekszünk, jobban mondva azért mérges rám, mert nem fekszem le vele. Nagyon
szeretném sőt még annál is jobban, de az ő biztonsága fontosabb ennél.Nem tehetem meg, mert megölném. Még nem
vagyok olyan erős. Bella nem így gondolja, szerintem még most sem fogta fel, hogy milyen veszélyben van
velem.Vagy pedig nem érdekli ? Mert szeret? Még velem van nem engedem, hogy baja essen.Meg fogom védeni,
hiszen létezésem legjobb dolga a családom mellet ő.Ekkor nagy puffanást hallottam  Emmet szobájából.
Gondolom össze tört az ágya.Ezen nevetni kezdtem Bella értetlenül nézett rám.
-Emmetéknél össze tört az ágy - Most már ő is nevetett velem együtt.

4 megjegyzés:

Brigi Bogyó írta...

Szia
Szegény ágy! :D Összetörött...na, majd vesznek másikat xD
Ez a Jaz, nem semmi :D
Edward meg még mindíg ugyanaz...:D
Nagyon jó lett! Puszz

Névtelen írta...

Szia.

Hú ennyit az ágyról. Azért kicsit sem kímélik. xD
Jazz. Nem képzeltem volna hogy ilyen. Finoman kéri Alicet hogy feküdjenek le. De legalább tapintatos. :D
Edward és Bella. Hát már érdekelne egy kis Bella szemszög hogy ő hogy van a dolgokkal. Remélem most már minden rendben lesz bár még ott van az a levél és a telefonbeszélgetések.

Puszi: And

Janna Lujza írta...

Szia
Jó a történeted.
Nekem is kezd hiányozni Bella szemszöge, amúgy az egész történet szupi.
Le a kalappal elötteb elseén még csak tizen valamenyi, ma meg már 40 fölött van a fejezetek a sztáma.
Csak így tovébb.
puszi: Janna Lujza

Névtelen írta...

ez tök jó léci hamar legyen kövi
puszi