BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 10., szerda

50 fejezet :)

Lara (Lillyen) szemszöge
Miután be mutatkoztunk és be fogadtuk a családba Oliviát. Utána leültünk őszintén beszélgetni,
elmondta mennyire útálják már Rosaliet.Jane a kezdetek óta próbálta elűzni őt , de nem ment.
Hatalomért, még Arora is rá mászott és most Alexiszal az új taggal vetekszik.
-Alexisznak milyen képessége is van ? - Kérdezte Carlisel egy kicsi idő elteltével.
-Alak váltás, át tud alakulni bárkivé. - Mondta halkan.
-Igen különleges és mit gondoltok ő nem csak érdekből akarja Arot ?- Kérdezett ismét Carlisle elgondolkodva.
-Nem hiszem hogy érdekből szeretné.Mikkor meg jött már akkor szerelmesen nézett rá,de pontosan tudjuk,
milyen sors vár a Volturi tagokra, ha Rosalie lesz az uralkodó nő.Többen ott akarják majd hagyni családjukat.
Nem lesz uralkodó család és ezzel fel borul az egész rend a vámpíroknál.
-Igen ez egyáltalán nem jó.
-Szeretném kérni segítségetek, nem csak saját és családom érdekében, hanem a tiétekben is.
Emlékszel Lillyen mikkor Emmett ágyán találtál egy levelet? - Kérdezte és rám nézett.
-Igen ...
-Nos azt Demetrie hozta el, Rosalie parancsára , hiszen Demetrie mindig abban a tudatban él, hogy Rosalie öt
szereti és nem Arot. Nem tud Aró és Rose viszonyáról semmit.Ő  teljesen Rose hatásköre alá került.
Megutálta minden barátját Rose miatt. Már nem állt szóba velünk, már nem jött el a dvd-s estékre sem.
-Érdekes nagyon is.
-Segítenétek nekem , nekünk ? - Kérdezte kétségbe esetten.
-Igen.Természetesen segítünk. - Mondta Carlisle.
-Köszönöm , minden Volturi tag nevében is. - Mosolygott bájosan.
-Láttam ....Rose meg fog halni. -Szólalt meg halkan Alice, öntudatlan állapotban.
-Ki fog vele végezni ?-kérdezte Jasper
-Mii?-Kérdezte Alice, már az életbe vissza térve.
-Ki fogja megölni Roset ?-Kérdeztem meg .
-Azt még nem láttam. -Mondta elgondolkozva Alice.
-Rendben,de valahogy segítenünk kell a Volturin -Mondtam
-Igen ez így van, kell tennünk valamit- Mondta Esme
-Menjünk Volterába. -Mondta Alice.
-De nem lesz jó , nem láthatom Bellát, oda nem akarom elvinni veszélyes lenne. - Mondta Edward
-Akkor itthon maradsz és vigyázol Bellára és Lillyenre - Mondta Emmett.
-Miii? Ez hihetetlen már ...én is megyek -Mondtam és lezártnak tekintettem a témát.

6 megjegyzés:

Brigi Bogyó írta...

Szijja Csajszi :D <3
Nagyon jóó lett
Ki fogja megölni Rosalie-t? :D *fürkészőfej*
Huhh, de várom már azt a részt :D Mint tudod, én nem Rosalie rajongó vagyok :D ;)
Na, várom a kövit. :D Pussza

Szörcsi írta...

én tudooom:D nekem elmondtaa*büszkefej* bár még nem biztos:D várom már a folytatáást:D

Alicia írta...

szia!

nagyon jó fejezett lett pusz

Névtelen írta...

Nagyon jol sikerult ez a fejezet!Puszi,Kinga!

Névtelen írta...

Szia! nagyon jó lett ez is :P ki fogja megölni Rose-t? nagyon várom a kövit:) puszi: Flóra

RiRi írta...

Cya ahogy már mondtam nagyon jó a törid!Kíváncsi leszek hogyan alakul tovább!Nagyon sok ihletett és csak így tovább!!!
Pussz bebike98