BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 6., szombat

38 fejezet :)

Lara szemszöge
(Ház előtt a kocsiban)
Ki szálltunk a kocsiból és elindultunk befelé. Ahogy beléptünk Alice állt elé.
-Fiúk és Esme este el mennek vadászni arra gondoltam, hogy tarthatnánk ketten egy csajos estét. -Hadarta el
gyorsan.
-Öh nekem nincs ellene kifogásom - Mosolyogtam rá.Imádok Alicel lenni.
-Vigyázz rá . -Nézett fenyegetően Alicre Emmett.
-Meg lesz -Nevetett Alice.
-Oké - Feleltem.
-Addig én elő készülök a bulira - Vágta rá és már előttünk sem volt.
-Gyere macim addig menjünk fel még lehet . -Mondtam Emmetnek és elindultunk a lépcsőn felfelé.
Ahogy be léptünk a szobába egy levél volt Emmett ágyán.

Alice szemszöge
Nagyon várom már az estét. Csak én és Lara és buli. Rengeteg dolgot terveztem az estére.
Elővettem a köröm lakkokat, újságokat. Elő készítettem a terepet is. Párnákat is el elhelyeztem.
Szinte már kész voltam. Ekkor be jött a szobába Jas és meg csókolt..
-szeretlek Jas - Mondtam és megölelte.
-én is Alice nagyon.-Ki ment a szobából és ekkor jutott eszembe, hogy zenét is kell keresnem.
Be kapcsoltam laptopom és úgy gondoltam ha már itt vagyok, akkor nézek le nettről valami jó
programot. Ekkor eszembe jutott, Lara tud hegedülni. Elmegyek és veszek neki egy hegedű.
Ez remek ötlet.Szaladtam is le autómhoz, hogy be mehessek Portangelesbe.
Azon gondolkozom mostanság, vajon Emmett mikkor fogja meg kérni a mi Laránk kezét?
Meg fogja e egyáltalán?DE mindig rám szól Edward, hogy ez az ő dolguk.
Velük se tudom mi lesz. Bella át akar változni, de nem akar hozzá menni bátyámhoz.
Pedig ha nem megy hozzá vámpír sem lehet. Most meg egyeztek az érettségiig várnak.
Bellát nagyon kedvelem ,de őt most nem tudtam elkérni Charlietól így is mérges volt hogy Lara sem megy haza.
Bár még nem tudom , hogyan lesz elrendezve , hiszen Lara meg változott.Megkell válnia a Swan családtól.
Nem biztos, hogy könnyű lesz neki, de meg kell válni a tőlük. Nem az emberek világa a mi világunk.
Csak benne élünk. Rose is valahogy vissza fog még ütni neki és én ettől is félek.
LAra az első találkozásánál Rosaliev nagyon megjárta. Emmett is teljesen kikészült akkor.
Csak valahogy kerüljük ezt el.

7 megjegyzés:

Szörcsi írta...

mi az a cetli ott? wáá szupeer:D

Matild írta...

hát ez nagyon jó ügyi vagy :D<3 szeri van puszika

Brigi Bogyó írta...

Szia
Mi az a cetli? :D
Most meg kell várnom, amíg kiderül, hogy mi az a levél? OO
:D Na jó, kivárom. :D
Nagyon jó lett.
Pusz

Alicia írta...

te kis gonosz mi van abban a cetliben?? á lécci siess:D

Névtelen írta...

Szia! ez szuper lett! azt hittem, vmi baj van, azért hívja őket alice...:S de szerencsére nem lett:D mi az a levél??? siess a frissel, mert megőrülök:P
puszi: Flóra

Dalma írta...

jaj tök szupi lett!!!és léci hozám is gyertek köszi!puszi!

Vic írta...

7. vagyok frisset n
nem vagyok türelnmes alkat mi az a levél????
siess puxy VIC