BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 1., hétfő

Itt a 10. fejezet :) CSajok Buli van :P

Alice szemszöge
Annyira izgatott vagyok.Láttam, hogy Mirával is jóban leszek, de annyira jó, hogy Larával is így alakulnak
a dolgok.Láttam Larát és Emmettet is együtt.Nagyon boldog vagyok.Amint észrevettem Edward is nagyon megszerette
Larát és biztos vagyok benne, hogy Mirával is jóban lesz. Emmett egyszerűen ujjong. Annyira boldog vagyok,
hogy bátyámat látom újra vidáman is.Akit itt nem értek az Bella. Egy ideje már állandóan Lapushba jár és
nem látom a jövőjét ami megőrjít.Már át érzem milyen lehet ez Edwardnak.Edward mióta Bella ilyen lett..
nagyon megváltozott.De most látok reményt arra, hogy vissza kapjuk régi Edwardunkat,mert Lara megváltoztat hat
mindent.Egykor még úgy gondoltam Bella az egyetlen és a legjobb barát nőm, de ez változott pár hónapja
egy folytában a Lapushba jár, erre mi semmilyen indokot nem adtunk neki. Elhiszem, hogy Jacob a barátja
de nem veszi észre mekkora tűzet szít hat a két faj között.Ha Edward egy idegesebb pillanatában
átlépi a határt akkor harc lesz , méghozzá életre halálra menő.Én ezt nem szeretném.
Már rég óta béke van és ezt egy ember lány egy csettintéssel tönkre teheti.Carlislenek se tetszik
a helyzet észre vettem rajta ő se kedveli már Bellát annyira.Lara egyre jobban betáncolja magát
a család szívébe és ez nem azért, van mert Bella rokona, hanem azért van mert olyan kisugárzása van,
hogy az már szinte megfog és nem enged el. Nem lehet neki ellen állni.
-Húgi ennyire azért ne, mert a végén még elérzékenyülök - szólalt meg Edward jaj ne a franc
-Edward mennyit hallottál - kérdeztem kétségbe esetten.
-Eleget ahhoz , hogy tudjam igazad van nincs rendben semmi sem Bellával kapcsolatban.
-Edy én nem akartam ..szeretem Bellát, de egy csettintéssel viszályt tud szítani komolyan mondom ő
Erisz a viszály isten nőjének emberi megfelelője - keltem ki magamból
-Alice azért ennyire ne rohanj az még messze van, és az rajtam is múlik. - Tudtam, hogy most megbántottam helyre
kell ezt hoznom, fogtam magam a nyakába ugrottam és bocsánatot kértem tőle.
-Edward sajnálom nem gondoltam át, hogy ez neked, hogy esik majd. Csak féltem a családunkat , legfőképpen
téged te vagy a legérzékenyebb ebben a témában.
-Alice semmi baj, köszönöm, hogy féltesz de nem kell át fogom gondolni a dolgokat, és most megyek a szobámba
- Mondta és már el is tűnt ..Hát okos vagy Alice Cullen most aztán kapott tőled hideget és meleget is .
-Alice - Mondta a nevem Carlisle és már ott is termettem mellette
-Igen ?
-Ma át jön Mira és Lara . Charlienek sokat kell dolgoznia, igy a két lány nálunk fog aludni
-Szupiii és Bella?
-Hát ő a Lapushban lesz, nem alkart ide jönni -Szörnyű volt látni, hogy Carlislet milyen rosszul érinti a dolog,
hogy Bella nem akar ide jönni.
-Akkor előkészülök - Mondtam nyomtam egy puszit az arcára és el is viharoztam Remek pizsi partyt fogok szervezni
nekik.

2 megjegyzés:

manóó írta...

szupii lett!!
naon aranyos lara meg bnője is :D
bellával nemtom mivan, de rem kiderül és sajnálom edyt..
várom a kövit, pusz

Szalai Cintia írta...

Szia Dorcy!
Előszöris szupi volt ez a fejezet is.
Másodszor vannak bizonyos sejtéseim a folytatással kapcsolatban,például,hogy Bella és Jacob egy párt alkotnak,míg Edward Miraval,de aztán lehet hogy rosszul látom
Pusy Isy