BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 2., kedd

13 fejezet :)

 Mira szemszöge
Én farkas vagyok, még hozzá nem átlagos, valamint Quileute sem vagyok. Én Tündérektől származom.
Körülbelül  olyan erősek vagyunk, mint a Quileute-k,annyi különbséggel, hogy nálunk a női farkasok
is nagyok.Fogainkkal át tudjuk harapni a vámpírok bőrét. Kifejezetten a vámpírok ellen lettünk
teremtve. Minket már egy vámpír harapás megölhet.Vérünk nem csábítja őket.Számunkra a vámpírok
nem büdösek, és nekik sem vagyunk mi azok. Quileute -kre annyiban hasonlítunk még, hogy
düh rohamot kell kapnunk, ahhoz hogy átváltozzunk, de máskor elég ha megérezzük a vámpírok
édes illatát.Nekem szüleim is Forksba jönnek, egykor ők is farkasok voltak.
Meg kell védenünk Larát, hát most itt tartunk. Örülök, hogy Cullenek vigyáznak rá,
mert tudom, hogy így nem lehet semmi baja sem...
Reggel mikkor felébredtem Lara mellettem feküdt és nézte a plafont.
-Jó reggelt -köszöntem neki mosolyogva.
-Hát szép jó reggelt álom szuszék. - Köszönt és mosolygott is. Szerettem benne, hogy minden
helyzetben feltalálta magát, képes volt mindenen mosolyogni.
-Hát nem tudom ki aludt el Emmett ölében - Kezdtem el ugratni.
-Naaa az véletlen volt- Vágta rá és fülig pirult.
-Na jól van gyere menjünk le.
-Oké - Elindultunk lefelé, Alice, ahogy hallom éppen Jasperrel van fent, így rá most egy ideig
nem számíthatunk.
-Jó reggelt -köszönt barátságosan egy nő
-Jó reggelt -Köszöntünk egyszerre Larával.
-Mira mi még nem találkoztunk, de Esme Cullen vagyok. - Áradt a nőből a szeretet, már a nézéséből is.
-Én pedig Mira Fayr vagyok.
-Gyertek reggelizni.-Mondta és elindult a konyha felé, mi pedig követtük.
Az asztal tele volt külön féle ételekkel.Hamar megreggeliztünk, majd Alicé-k is megjelentek.
-Jó reggelt Csajok! - Köszönt és megölelte mind a kettőnket.
-Nektek is - Köszönt Lara.
-Gyertek megmutatom a fürdő szobát. -Mondta Alice karon ragadott mind a kettőnket és már mentünk is.
Először Lara ment be. Körül belül 20 percet lehetett bent , majd én jöttem.


Lara szemszöge:
Viszonylag gyorsan lezuhanyoztam, majd meg csináltam hajamat és fel is öltöztem.Utánam
Mira ment be. De Mirával valami ne stimmel szerintem. Mintha sokkal Felelőségteljesebb
lenne most, mint régen. Sokkal kecsesebb a járása.
-Lara nincs kedvetek ma elmenni valamerre? - Jött be a szobába Alice és egyből kérdezett.
-Nem tudom Alice. Bellával beszélnem kéne.- Mondtam bizonytalanul. Én szeretem Bellát nem tudom mi
van vele..
-Értem - Mondta Alice.
-Azt hiszem ma le megyek a Lapushra.- Mondtam mire Alicnek kikerekedtek a szemei.
-DE oda fölösleges lemenned. Majd jön Bella.
-Nem Alice én lemegyek.-Mondtam határozottan.

3 megjegyzés:

Bogiii írta...

Wííííííííí*.* Nagyon jóó*.*Remélem hamar fent lesz a kövi^^
puszii^^

Dorcy írta...

köszi )::P ÉS már fenn is van :P

Szalai Cintia írta...

Hello Dorcy!
Kíváncsi vagyok,mi fog kisülni ebből a La Pushból,Larával az élen.
Ezért olvasom is tovább!!
Puszy Isy
U.I.:A feji tetszett,bár a tündéreknél néztem egy nagyot,de aztán elfogadtam magamba a helyzetet és nagyon ötletesnek találtam!