BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 6., szombat

39 fejezet :)

Lara szemszöge
(Már indulnak a fiúk és Esme)
-Szeretlek -Mondta Emmett és futott a többiek útán.
-Nos Alice mi az első program.
-Rajzoljuk le egymást.
-Ez nagyon jó ötlet - Vágtam rá , mert tényleg tetszett.Kaptam egy ceruzát é egy lapot. Leültünk egymással
szembe és már rajzoltunk is. Körülbelül egy óráig rajzoltunk aztán meg néztük, hogy sikerült a másiknak.
Mind a ketten elámultunk olyan jó lett a másiké.
-Rendben ez jó lett , majd be szkenneljük ,de most nyomás körmöt festeni.
-Rendben.. - Mondtam és szaladtam utána Eszembe jutott a reggeli levél kicsit rosszabb kedvem lett..
az állt benne hogy Meghalsz .. már féltem előre, hogy ki akar megölni engem.
-Lara gyere már . - Alice hamar eltudja feledtettni a dolgot.
-Megyek. - Ugyan olyan színűre festettük körmünket. Már eléggé el fáradtam így szóba is hoztam.
-Alice eléggé fáradt vagyok már.
-Rendben menj aludni de előtte van egy meglepim. -Kiváncsi voltam mi lehet az ekkor elő vett egy hegedű tokot.
-Honnan tudtad ? - Kérdeztem ijedten
-Láttam
-Köszönöm - mondtam és a nyakába ugrottam.
-Na most menj aludni , majd holnap játszol egyet, holnapra mire fel kelsz Emmették is itthon lesznek.
(Másnap Reggel)
Éreztem hogy be süpped mellettem az ágy, egyből ki pattantak szemeim és szerelmem nyakába ugrottam.
-Szeretlek - Mondtam és meg csókoltam.
-Én is szeretlek - Mondta
-Megyek fürdök és fel öltözöm - Mondtam és fel álltam szedtem elő tiszta ruhát és már mentem is.
Hamar meg csináltam mindent , Emmett az ágyon feküdt mint általában
-Gyere menjünk le -fogtam meg kezét
-Oké
-Lementünk a család egyik része a nappaliban , a másik pedig a konyhában tartozkodott.
-Jó reggelt köszöntem mosolyogva
-Szia - Köszönt Esme majd Carlisle.
Alice szaladt be a rajzokkal a kezében .
-Ezeket tegnap rajzoltuk  -Mondta nevetve.

5 megjegyzés:

Brigi Bogyó írta...

Szia
Ki akarja megölniiii??? :O OOOO
Na, remélem Emmett megvédi xD
Nagyon jó lett.
Pusz.
Siess a kövivel.
Ui.: Kicsit meglepődtem, hogy hegedül. :D xD

Bogi írta...

szia
ez engem is érdekel; ki akarja megölni csak nem Rosalie ?.
nagyon jó lett .
puszi

Névtelen írta...

Szia! ki akarja megölni? de ugye nem lesz semmi baja? emmett megvédi, ugye?:P nagyon jó lett :) és hegedül? nem néztem volna ki belőle :P de örülök neki:)
puszi: Flóra

Vic írta...

4.
a rose a kis ribike
bárcak közös erővel kinyírnák
*gyilkos szemekkel nézi a monitort*
pxy VIC

Névtelen írta...

Nagyon jok lettek az fejezetek!De ezt mar mondtam maskor is:D!
Ki akarja megolni?Van egy tippem!!!:D
Aleg varoma folytatast!
Puszi,Kinga!